Zeker mooie bike. Wel erg veel gelijkenis met een Speedmax AL van Canyon. Lijkt zelfs een Canyon logo op de zadelpen te staan?jiwitri schreef:Mooie fiets hoor! Ghost zie je nog niet zo veel in nederland.rubenvalentijn schreef:Mijn nieuwe triatlon fiets voor dit seizoen.
Tijdritfietsen
Mooi ding.rubenvalentijn schreef:Mijn nieuwe triatlon fiets voor dit seizoen.
Zeur ik erg als ik ervoor gekozen zou hebben, om de versnellingskabels niet uit het einde van het opzetstuur zou laten komen maar onder de ossekop langs zou halen?
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid
Dat is appart, als ik je fiets zag dacht ik eerder dat het andersom was, je had nog een frame liggen en hebt er tijdrit onderdelen bij gekocht (dit frame is nu niet echt tijdrit specifiek)keultje schreef:ik wil langzaam aan met tijdrijden beginnen en ik dacht zal ik eens een tijdritfiets opgaan bouwen
frame gekocht de rest had ik liggen
in de loop van de tijd komt beter frame en dicht a wiel
verder wel erg mooie onderdelen erop gezet!!!
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
- Supergrover
- Forum-lid HC
Beetje OT maar weet iemand hie het nu met medeforumlid Raydox gaat??
- Supergrover
- Forum-lid HC
Gelukkig maar, ik lees dit topic vaak en herrinnerde me dat het niet helemaal goed ging.
Voorheen postte je nog wel eens wat maar nu niet meer, dus vroeg me af het gaat...
Voorheen postte je nog wel eens wat maar nu niet meer, dus vroeg me af het gaat...
-
- Forum-lid
Nieuwste aanvulling van mijn tijdrijder
FFWD Disc, net opgehaald en gemonteerd
En een geupdate foto ook in mijn onderschrift
FFWD Disc, net opgehaald en gemonteerd
En een geupdate foto ook in mijn onderschrift
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”