Bedankt voor je reactie Woensdag mijn Colnago C64 opgehaald in kleurstelling PJWI! Gisteren voor het eerst een testrit gedaan! Rijdt heerlijk comfortabel en ik had genoeg bekijks onderweg Ik heb even op de weegschaal gestaan en vervolgens met fiets erop maar dan kwam ik toch uit op 7.5 kg...Vond dat nog best behoorlijk wat al zal 12 speed misschien ook niet meewerken? P.S. ik zou graag wat foto’s hier uploaden maar weet niet hoe?¿Zegmaarboris schreef: ↑17 jul 2020 10:21Mijn C64 disc in 54S is zonder de pedalen 7,35kg. Ik heb Red eTap AXS erop wat volgens mij ook geen lichtgewicht groep is. Wielset van mij is DT Swiss PRC1100 tubeless, weet niet wat jouw wielkeuze aan gewicht meebrengt.
Kortom, zou eigenlijk denken dat jouw fiets zonder disc en maat kleiner wat minder zwaar zou zijn dan mijn 7,35kg.
En op je andere vraag te antwoorden, einde week 8 was de fiets bij mij klaar, begin van week 8 bij de fietsenmaker binnen. Moeite van het wachten waard. Veel plezier met de voorpret!
Colnago
-
- Forum-lid
Plaats reactie -volledige bewerker &voorbeeld- bijlagen-bestanden toevoegen-en dan ga je naar de map waar jij je foto´s opslaat-verstuur of eerst voorbeeld.Suc6colnagoferrari schreef: ↑31 jul 2020 07:47Bedankt voor je reactie Woensdag mijn Colnago C64 opgehaald in kleurstelling PJWI! Gisteren voor het eerst een testrit gedaan! Rijdt heerlijk comfortabel en ik had genoeg bekijks onderweg Ik heb even op de weegschaal gestaan en vervolgens met fiets erop maar dan kwam ik toch uit op 7.5 kg...Vond dat nog best behoorlijk wat al zal 12 speed misschien ook niet meewerken? P.S. ik zou graag wat foto’s hier uploaden maar weet niet hoe?¿Zegmaarboris schreef: ↑17 jul 2020 10:21Mijn C64 disc in 54S is zonder de pedalen 7,35kg. Ik heb Red eTap AXS erop wat volgens mij ook geen lichtgewicht groep is. Wielset van mij is DT Swiss PRC1100 tubeless, weet niet wat jouw wielkeuze aan gewicht meebrengt.
Kortom, zou eigenlijk denken dat jouw fiets zonder disc en maat kleiner wat minder zwaar zou zijn dan mijn 7,35kg.
En op je andere vraag te antwoorden, einde week 8 was de fiets bij mij klaar, begin van week 8 bij de fietsenmaker binnen. Moeite van het wachten waard. Veel plezier met de voorpret!
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
7.5kg voor een discfiets?
Dat noemen ze tegenwoordig licht
Dat noemen ze tegenwoordig licht
Less is bore
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Ontzettend mooie fiets!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heel fraai.
En hang hem eens aan een goede weegschaal, zou best wat kunnen schelen.
Aan de andere kant: heel veel vedergewichtjes worden gemeten bij een kleine framemaat, dunste lak en zonder pedalen.
En hang hem eens aan een goede weegschaal, zou best wat kunnen schelen.
Aan de andere kant: heel veel vedergewichtjes worden gemeten bij een kleine framemaat, dunste lak en zonder pedalen.
Less is bore
- borgmonster
- Forum-lid
Geen ondershirt aan en je hebt weer 300 gram bespaard.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Ik ben opzoek naar een Thru Axle voor een V2R Disc. Ik kan deze alleen in AUS vinden bij de thebikebug heeft iemand als eens een reserve as gekocht in Europa?
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Robert axle project: als je daar niet slaagt, slaag je nergens.
Was binnen 4 dg bezorgd (as Orbea met afwijkende maten) en hele snelle communicatie. Alleen niet in Europa
https://robertaxleproject.com/
Was binnen 4 dg bezorgd (as Orbea met afwijkende maten) en hele snelle communicatie. Alleen niet in Europa
https://robertaxleproject.com/
Less is bore