Cannondale
- daniel1975
- Forum-lid HC
Erg fraai, maar die levertijd....... Slaat nergens op, is een nieuw model nota bene. Snap wel dat deze snel is uitverkocht trouwens..........kwijl
Less is bore
-
- Forum-lid HC
29,ers en snel leveren gaat niet echt samen, Cube exact hetzelfde bij de topmodellen.
je zou zeggen dat ze er na 2012 van geleerd hebben maar blijkbaar niet.
Ik wilde nog voor de F29 carbon 1 gaan zonder wielen, maar dat zou dus net zolang wachten worden als voor de cube, dan die maar wegens de betere afmontage.
Ik wilde nog voor de F29 carbon 1 gaan zonder wielen, maar dat zou dus net zolang wachten worden als voor de cube, dan die maar wegens de betere afmontage.
Ik wilde eerst de carbon 1 bestellen in dat, naar mijn mening, mooi flashy rood kleurtje. Maar die bleek volgens de dealer niet verkrijgbaar te zijn in de benelux. Alleen in het team replica kleurtje, en dat wil ik liever niet, daar rijdt iedereen mee rond. De carbon 2 gaat geleverd worden met de nieuwe 29' Mavic Crossmax SLR wielen. Van de originele ZTR Arch wielen ben ik immers niet zo'n fan.wasbeer2006 schreef:29,ers en snel leveren gaat niet echt samen, Cube exact hetzelfde bij de topmodellen.
Goedemiddag,
Ik heb dit jaar een Cannondale supersix di2 gekocht met een heel mooi wit stuurlintje. Die is nu echt wel toe aan vervanging. Maar ik vond het een heel fijn stuurlintje. Weet iemand welke stuurlintjes ze gebruiken bij Cannondale!
Ik heb dit jaar een Cannondale supersix di2 gekocht met een heel mooi wit stuurlintje. Die is nu echt wel toe aan vervanging. Maar ik vond het een heel fijn stuurlintje. Weet iemand welke stuurlintjes ze gebruiken bij Cannondale!
Argon 18 Gallium
Cannondale superX 105
Trek Speed Concept 2.5
Cannondale supersix i2 2012
Cannondale superX 105
Trek Speed Concept 2.5
Op de mijne zat een Prologo, maar in het verleden gebruikten ze ook wel FSA dacht ik. Ik gebruik zelf sinds kort Lizard Skins, wil niks anders meer...
- daniel1975
- Forum-lid HC
NIeuwsgierig: wat is daar zo bijzonder goed aan dan?
Less is bore
Voelt gewoon heel fijn en slijt nauwelijks. Is wezenlijk anders dan normaal stuurlint, meer "rubberachtig". Niet iedereen loopt ermee weg overigens.
-
- Forum-lid HC
Moet zeggen voelen fijn aan maar na een kleine 5.000km toch behoorlijke slijtage.havana schreef:Voelt gewoon heel fijn en slijt nauwelijks. Is wezenlijk anders dan normaal stuurlint, meer "rubberachtig". Niet iedereen loopt ermee weg overigens.
What makes the boat go faster?
Kan ook afhankelijk van het wikkelen zijn.. Heb zelf de zwarte en kan niks anders zeggen dan top lintje! Een vriend van mij heeft dezelfde versie (maar witte uitvoering), hij klaagt wel over het schoonmaken gezien de structuur.
Addict R1
Ik heb er ook even een email aan gewaagd richting Cannondale en dit is het antwoord wat ik kreeg:
"Goedemiddag
Exact hetzelde stuurlint is aftermarket niet te krijgen.
Wij hebben wel eigen stuurlint, welke via elke Cannondale dealer te bestellen is.
Wit, 2.5mm of 3.5mm (€15,-)
Anders zou u eventueel stuurlint van Fizik kunnen bestellen.
Met vriendelijke groet"
Bedoelen ze hier stiekem mee dat het fizik stuurlinten zijn? of gegebruiken ze die als alternatief op andere fietsen?
"Goedemiddag
Exact hetzelde stuurlint is aftermarket niet te krijgen.
Wij hebben wel eigen stuurlint, welke via elke Cannondale dealer te bestellen is.
Wit, 2.5mm of 3.5mm (€15,-)
Anders zou u eventueel stuurlint van Fizik kunnen bestellen.
Met vriendelijke groet"
Bedoelen ze hier stiekem mee dat het fizik stuurlinten zijn? of gegebruiken ze die als alternatief op andere fietsen?
Argon 18 Gallium
Cannondale superX 105
Trek Speed Concept 2.5
Cannondale superX 105
Trek Speed Concept 2.5