Scott
-
- Forum-lid
De Team is ook boven mijn budget, het ging mij ook om de Foil 20. Deze konden ze trouwens bij Van Tuyl wel van een hoogglans lak voorzien.
Ah nu zie ik het, ik haal je door elkaar met rafc die op zoek is naar een team
Bij het rijwielpaleis hadden ze de foil 20 nog wel in de maat L en S (of XS) staan. Ik heb een XL gekocht, wat voor een maat moet jij hebben dan?
Bij het rijwielpaleis hadden ze de foil 20 nog wel in de maat L en S (of XS) staan. Ik heb een XL gekocht, wat voor een maat moet jij hebben dan?
-
- Forum-lid
Een XL waarschijnlijk, ben 1.92 ......roy schreef:Ah nu zie ik het, ik haal je door elkaar met rafc die op zoek is naar een team
-
- Forum-lid HC
Wordt heel erg krap (tenzij je van die zitten houdt. Bovenbuislengte zal geen probleem zijn de stuurbuislengte eerder wel (en een binnenbeenlengte > 93 cm. ook)
Foil is gericht op wedstijdgebruik en niet op toeren maar als je doel het eerste is en je ben nog geen 40 dan zal xl waarschijnlijk een haalbare maat zijn.
Foil is gericht op wedstijdgebruik en niet op toeren maar als je doel het eerste is en je ben nog geen 40 dan zal xl waarschijnlijk een haalbare maat zijn.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Addict geometrie is min of meer die van de foil (waarbij het karakter van de frames anders is). CR1 had een perfecte geomtrie en was een alternatief voor de Addict. De tweede generatie van dit model is meer een comfortcruiser geworden heeft inderdaad een langere balhoofdbuis.
Reden was dat de oude CR1 niet sportief genoeg was voor de profs (daar is de Addict voor gekomen), na de komst van de Addict was de CR1 topmodel af en is al snel vervangen door de nieuwere CR1.
Reden was dat de oude CR1 niet sportief genoeg was voor de profs (daar is de Addict voor gekomen), na de komst van de Addict was de CR1 topmodel af en is al snel vervangen door de nieuwere CR1.
-
- Forum-lid
Is inderdaad gericht op wedstrijdgebruik en ben 34 jaarsharkman113 schreef:Wordt heel erg krap (tenzij je van die zitten houdt. Bovenbuislengte zal geen probleem zijn de stuurbuislengte eerder wel (en een binnenbeenlengte > 93 cm. ook)