Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
89,95 euroSoap schreef:Handig om de prijs dan ook te noemen ?body schreef:Ben op zoek naar Campa cassette 11 speed 12-25 (Chorus) Tot nu toe bij Mantel het goedkoopst.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
De cn6600 ketting is 16,21 bij Rose, waarom niet de nieuwere (ook 10 speed) cn6701 ketting a18,62 bij wiggle? , kan je dan gelijk meebestellen met wiggle, bespaart verzendkosten en daarmee dus goedkoper, bestel voor minimaal 60 euro en je hebt bij wiggle helemaal geen verzendkostenProracer schreef:Ik ben opzoek naar een ultegra 6700 cassette 11-28, gevonden bij wiggle voor €39,90. En n ketting cn6600 bij Salden 19,00. Nog steeds nergens goedkoper te vinden? Alvast bedankt
Ik heb een triple, cn6701 is daar dacht ik niet geschikt voor.ted038 schreef:De cn6600 ketting is 16,21 bij Rose, waarom niet de nieuwere (ook 10 speed) cn6701 ketting a18,62 bij wiggle? , kan je dan gelijk meebestellen met wiggle, bespaart verzendkosten en daarmee dus goedkoper, bestel voor minimaal 60 euro en je hebt bij wiggle helemaal geen verzendkostenProracer schreef:Ik ben opzoek naar een ultegra 6700 cassette 11-28, gevonden bij wiggle voor €39,90. En n ketting cn6600 bij Salden 19,00. Nog steeds nergens goedkoper te vinden? Alvast bedankt
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een feest is het toch met kettingen bij Shimano: dubbel, tripel, wel/niet draairichting gebonden.
Ze kunnen beter gewoon 1 goed type maken imho.
Less is bore
Weet niet of je al voorzien ben, maar in het "te koop topic" staat er eentje voor €80.body schreef:89,95 euroSoap schreef:Handig om de prijs dan ook te noemen ?body schreef:Ben op zoek naar Campa cassette 11 speed 12-25 (Chorus) Tot nu toe bij Mantel het goedkoopst.
-
- Forum-lid HC
Daarom ben ik ook maar overgestapt naar KMC. Krijg je er ook gelijk een missing link bij.daniel1975 schreef:Wat een feest is het toch met kettingen bij Shimano: dubbel, tripel, wel/niet draairichting gebonden.
Daar twijfel ik dus ook nog een beetje over, wat is het verschil tussen de EL en SL kmc kettingen? Een paar gram gewicht of nog andere verschillen?ypuh schreef:Daarom ben ik ook maar overgestapt naar KMC. Krijg je er ook gelijk een missing link bij.daniel1975 schreef:Wat een feest is het toch met kettingen bij Shimano: dubbel, tripel, wel/niet draairichting gebonden.
-
- Forum-lid HC
Pff, geen idee. Ik kijk alleen nog maar naar de prijs en rijdt met die X10.93. Vervang hem liever een keer vaker dan dat ik een dure ketting koop. Heb er laatst 2 gekocht en die wissel ik nu elke 1.000km om. Die SL is zo te zien 2x zo duur.Proracer schreef:Daar twijfel ik dus ook nog een beetje over, wat is het verschil tussen de EL en SL kmc kettingen? Een paar gram gewicht of nog andere verschillen?ypuh schreef:Daarom ben ik ook maar overgestapt naar KMC. Krijg je er ook gelijk een missing link bij.daniel1975 schreef:Wat een feest is het toch met kettingen bij Shimano: dubbel, tripel, wel/niet draairichting gebonden.