Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

Gebruikersavatar
cubebiker
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 26 okt 2004 22:38

Gebruikersavatar cubebiker 24 feb 2010 19:44

White chrome heeft weinig met wit te maken. Ik had een radar met die kleur maar onder garantie vervangen voor een pearl white. Lak liet los bij het neusstuk.

jan88
Forum-lid
Berichten: 75
Lid geworden op: 11 jan 2008 20:05

jan88 24 feb 2010 22:52

bij white chrome laat de lak vaak los, als ik je een tip mag geven. Begin er niet aan. (die kleur dan)
No Guts No Glory!

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 24 feb 2010 22:59

Weet iemand of een Grey (Path) lens goed is voor volle zomerdagen, of is de Black Iridium (Path) lens toch aanzienlijk beter in dat geval.

Ik wil graag nog een Polished White Radar met Team Red logo's en een Grey Path lens ;(. Maar ik heb nog een nagel nieuwe Oakley! ARGH!

Ps. Iemand nog een Grey Path lens in de aanbieding? In goede staat maar bij voorkeur nieuw? Of eventueel een goed(koop) adres waar niet met CreditCard betaald hoeft te worden? Bvd ;d.

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 25 feb 2010 03:19

Ypuh schreef:Weet iemand of een Grey (Path) lens goed is voor volle zomerdagen, of is de Black Iridium (Path) lens toch aanzienlijk beter in dat geval.


Verschillen de meningen over.

Mijn mening: met fietsen zit je toch met je kop omlaag en heb je geen last van reflecties in water of sneeuw, dus is een lens met 20 a 30 % transmissie ruim donker genoeg.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

evertdehandsch
Forum-lid
Berichten: 710
Lid geworden op: 16 dec 2005 21:47

evertdehandsch 25 feb 2010 12:35

R0bbert schreef:
KXlight schreef:Effe ebay in de gaten houden... binnenkort wordt er mogelijk een gouden pro M-frame verpatst... slechts een paar keer gebruikt, enkel een paar kleine krasjes...


zat er idd aan te denken, daar gaat een paar honderd euro ...



Zet de link eens, ik kan deze advertentie nergens vinden!
Nulla tenaci invia est via!

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4999
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 25 feb 2010 12:40

Evert Dehandsch schreef:
R0bbert schreef:
KXlight schreef:Effe ebay in de gaten houden... binnenkort wordt er mogelijk een gouden pro M-frame verpatst... slechts een paar keer gebruikt, enkel een paar kleine krasjes...


zat er idd aan te denken, daar gaat een paar honderd euro ...



Zet de link eens, ik kan deze advertentie nergens vinden!


Eigenaar heeft zich blijkbaar bedacht... ;-)

arnoud
Forum-lid
Berichten: 543
Lid geworden op: 14 nov 2006 12:40
Contact

arnoud 25 feb 2010 12:43

Gaat voor goud in de ploegenachtervolging
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;

evertdehandsch
Forum-lid
Berichten: 710
Lid geworden op: 16 dec 2005 21:47

evertdehandsch 25 feb 2010 13:05

Dom van me;-)
Nulla tenaci invia est via!

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4999
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 25 feb 2010 15:07

Evert Dehandsch schreef:Dom van me;-)


Kan ik u niet kwalijk nemen, maar in NL was het 'wereldnieuws'.

broeckie
Forum-lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 05 jul 2009 12:07

broeckie 25 feb 2010 19:24

Ypuh schreef:Weet iemand of een Grey (Path) lens goed is voor volle zomerdagen, of is de Black Iridium (Path) lens toch aanzienlijk beter in dat geval.

Ik wil graag nog een Polished White Radar met Team Red logo's en een Grey Path lens ;(. Maar ik heb nog een nagel nieuwe Oakley! ARGH!

Ps. Iemand nog een Grey Path lens in de aanbieding? In goede staat maar bij voorkeur nieuw? Of eventueel een goed(koop) adres waar niet met CreditCard betaald hoeft te worden? Bvd ;d.


Als je toch besluit om de witte radar te nemen met de rode o'tjes wil je dan een foto posten, ik wil namelijk deze ook.;)

mattbeone
Forum-lid
Berichten: 196
Lid geworden op: 17 jan 2010 22:27

mattbeone 25 feb 2010 22:18

broeckie schreef:
Ypuh schreef:Weet iemand of een Grey (Path) lens goed is voor volle zomerdagen, of is de Black Iridium (Path) lens toch aanzienlijk beter in dat geval.

Ik wil graag nog een Polished White Radar met Team Red logo's en een Grey Path lens ;(. Maar ik heb nog een nagel nieuwe Oakley! ARGH!

Ps. Iemand nog een Grey Path lens in de aanbieding? In goede staat maar bij voorkeur nieuw? Of eventueel een goed(koop) adres waar niet met CreditCard betaald hoeft te worden? Bvd ;d.


Als je toch besluit om de witte radar te nemen met de rode o'tjes wil je dan een foto posten, ik wil namelijk deze ook.;)
kijk eens even een stuk of tien pagina's terug. Daar staat mijne, wit met rood en Blackberry irridium glazen.

r0bbert
Forum-lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 mei 2009 00:01

r0bbert 25 feb 2010 22:31

Scepticus schreef:
Ypuh schreef:Weet iemand of een Grey (Path) lens goed is voor volle zomerdagen, of is de Black Iridium (Path) lens toch aanzienlijk beter in dat geval.


Verschillen de meningen over.

Mijn mening: met fietsen zit je toch met je kop omlaag en heb je geen last van reflecties in water of sneeuw, dus is een lens met 20 a 30 % transmissie ruim donker genoeg.

Een iridium lens zorgt toch niet ervoor dat reflecties van water en spiegelende oppervlakken weggaan? Volgens mij moet je dan een polarised lens nemen ...

Plaats reactie