Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid HC
Foto van MattBeone's Radar.
Hah! Dat is praktisch wat ik zoek ^^.
Ik zal hem echter de komende 2 - 3 maanden niet aanschaffen hoor, het is namelijk gewoon een hebbedingetje. Heb even andere prioriteiten en zoals ik als zei heb ik nog een slechts 2x gedragen Jet Black Radar. Ik ben alleen nog opzoek naar een Grey Path lens voor komend seizoen in de zomer (wat anderzijds weer slim is om aan te schaffen met een Polished White frame om de totale kosten te drukken ).
Hah! Dat is praktisch wat ik zoek ^^.
Ik zal hem echter de komende 2 - 3 maanden niet aanschaffen hoor, het is namelijk gewoon een hebbedingetje. Heb even andere prioriteiten en zoals ik als zei heb ik nog een slechts 2x gedragen Jet Black Radar. Ik ben alleen nog opzoek naar een Grey Path lens voor komend seizoen in de zomer (wat anderzijds weer slim is om aan te schaffen met een Polished White frame om de totale kosten te drukken ).
MattBeone schreef: kijk eens even een stuk of tien pagina's terug. Daar staat mijne, wit met rood en Blackberry irridium glazen.
Is dat een nieuw type Blackberry? In samenwerking met RIM gemaakt zeker.
R0bbert schreef:Scepticus schreef:Ypuh schreef:Weet iemand of een Grey (Path) lens goed is voor volle zomerdagen, of is de Black Iridium (Path) lens toch aanzienlijk beter in dat geval.
Verschillen de meningen over.
Mijn mening: met fietsen zit je toch met je kop omlaag en heb je geen last van reflecties in water of sneeuw, dus is een lens met 20 a 30 % transmissie ruim donker genoeg.
Een iridium lens zorgt toch niet ervoor dat reflecties van water en spiegelende oppervlakken weggaan? Volgens mij moet je dan een polarised lens nemen ...
Het is inderdaad polarized wat er voor zorgt dat je minder last hebt van schitteringen van water en metaal.
-
- Forum-lid
Helemaal uitwisselbaar tussen beide soorten hoor!
Nulla tenaci invia est via!
-
- Forum-lid
kben dus van plan een radar te kopen maar nu sta ik er bij stil hoeveel lenzen er wel niets zijn..
welke zouden jullie pakken?
welke zouden jullie pakken?
http://www.viktordebock.tk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
mijn m frame met xtra clear lens en doosje is gejat,met uitlopen op jaap eden ijsbaan,gvd. :@
-
- Forum-lid
wat vinden jullie trouwens van ice-iridium?
Is dat een beetje een fijne lens om erbij te nemen,ik heb al een red iridium,
ik denk dat het hetzelfe kijkt,maar wat vinden van de lens?
Is dat een beetje een fijne lens om erbij te nemen,ik heb al een red iridium,
ik denk dat het hetzelfe kijkt,maar wat vinden van de lens?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
http://link.marktplaats.nl/326121759
is dit echt een ice iridium ?
het lijkt volgens mij namelijk een blue iridum,moet maar een nieuw brilletje aanschaffen aangezien ik anders met een glas blijf zitten,dit is wel een gekke moet ik zeggen :p
is dit echt een ice iridium ?
het lijkt volgens mij namelijk een blue iridum,moet maar een nieuw brilletje aanschaffen aangezien ik anders met een glas blijf zitten,dit is wel een gekke moet ik zeggen :p