Canyon
Als dit de nieuwe AL wordt, zit ik er wel serieus aan te denken mijn huidige AL te vervangen voor een nieuwe. Best een mooi ding hoor. Vooral de interne kabelgeleiding en press-fit lagers.
Wat betreft de 'rauwe' lasnaden; ik vind dit juist niet storend, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Wat wel zo is, is dat gepolijste lasnaden minder sterk kunnen zijn.
Wat betreft de 'rauwe' lasnaden; ik vind dit juist niet storend, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Wat wel zo is, is dat gepolijste lasnaden minder sterk kunnen zijn.
Hey Canyon kenners,
Ik overweeg een nieuwe racer te kopen, en als ik de roadlite 7 vergelijk met de ultimate al 9, is de geometrie van beide frames praktisch gelijk,
Is het rijgedrag van beide vergelijkbaar?
Zo ja, kan ik voor die 400euro prijsverschil betere wielen aankopen.
Ik overweeg een nieuwe racer te kopen, en als ik de roadlite 7 vergelijk met de ultimate al 9, is de geometrie van beide frames praktisch gelijk,
Er zal best wat verschil in rijgedrag zijn tussen die twee, hoewel dat misschien mede door andere faktoren wordt veroorzaakt. Denk bijvoorbeeld aan de wielen, de banden, het totale gewicht van de fiets, etc. Maar afhankelijk van jou eigen ervaring en vaardigheden op de fiets zul jij die verschillen meer of minder (of zelfs niet) voelen.wvm-rv schreef:Hey Canyon kenners,
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."
Waarom niet, Lotto gaat gewoon door neem ik aan.
-
- Forum-lid
Ik verwacht dat quickstep met eddy merkx blijft rijden. Misschien sponsort canyon wel geen profploeg komend jaar?!?
Canyon heeft geen keus doordat ze alleen via internet verkopen. Zo zullen ze reclame moeten maken via een profploeg. Ik weet niet wie het fietsmerk Canyon al kende voordat de lottoploeg er mee reed.
Hier nog een verse link van Canyon zelf:
http://www.youtube.com/watch?v=eJqJxjwc ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier nog een verse link van Canyon zelf:
http://www.youtube.com/watch?v=eJqJxjwc ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie zegt dat? Ik begreep onlangs dat VacanSoleil gewoon met Ridley bleef rijden en dat Ridley slechts een profploeg zou bedienen.hamerke schreef:Lotto gaat met ridley rijden.
Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11
Giant TCR 1 '11