Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het dopingtopic 2.0

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39685
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 04 aug 2011 15:27

Wel grappig dat er bij onze buren nog gespeculeerd wordt over hoestdrankjes enzo.
http://www.wijntoerist.nl/phpBB3/viewto ... 04#p358104" onclick="window.open(this.href);return false;
Als het een buitenlandse was geweest had ze al aan de hoogste boom gebungeld..........
Less is bore

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 04 aug 2011 15:30

Het is een 'buitenlandse'...

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 04 aug 2011 15:33

Dom, dom, dom, en het geeft maar weer eens aan hoe hypocriet het wielrennen is. Helemaal als je dan haar blog leest

http://edithvandenbrande.blogspot.com/2 ... ssion.html" onclick="window.open(this.href);return false;

7. de verboden snoeppot
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39685
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 04 aug 2011 15:38

@peter: i know.
Ben wel benieuwd wat er gevonden is. Als het symbicort is dan slaan de italianen een modderfiguur (attest), als het EPO of steroiden is volledig terecht.
Less is bore

gandalf
Forum-lid
Berichten: 366
Lid geworden op: 08 mei 2004 19:21

gandalf 04 aug 2011 15:40

daniel1975 schreef:Wel grappig dat er bij onze buren nog gespeculeerd wordt over hoestdrankjes enzo.
http://www.wijntoerist.nl/phpBB3/viewto ... 04#p358104" onclick="window.open(this.href);return false;
Als het een buitenlandse was geweest had ze al aan de hoogste boom gebungeld..........
Daar staat ook deze link:
http://edithvandenbrande.blogspot.com/2 ... sport.html" onclick="window.open(this.href);return false;

waarin vandenbrande in jnauari 2010 al aangeeft geneesmiddelen te gebruiken die op de dopinglijst staan. Dus misschien toch minder naïef dan je denkt.
It is not a lie if you believe it...

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39685
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 04 aug 2011 15:51

Ja, zie ook mijn post boven die van jou. Dat symbicort verzin ik niet zelf ;-)
Less is bore

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2728
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 04 aug 2011 15:54

timo2.0 schreef:Dom, dom, dom, en het geeft maar weer eens aan hoe hypocriet het wielrennen is. Helemaal als je dan haar blog leest

http://edithvandenbrande.blogspot.com/2 ... ssion.html" onclick="window.open(this.href);return false;

7. de verboden snoeppot
De reactie van iemand op haar Blog nog veel verassender interpretatie :)
Het grappige is dat ik ook aan het doctoreren ben en ook veel fiets, maar jij bent al doctor (proficiat!!) en je fietsprestaties zijn gewoon krankzinnig
Okay.. wat een sufdoos die Van den Brande. Wat voor erkenning zoek je dan? Ze zal ook zonder EPO hard kunnen fietsen en mss niet winnen. Kan me voostellen dat er steroiden in haar geneesmiddel zitten maar EPO zit niet in een vernevelaartje....
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

gandalf
Forum-lid
Berichten: 366
Lid geworden op: 08 mei 2004 19:21

gandalf 04 aug 2011 15:58

daniel1975 schreef:Ja, zie ook mijn post boven die van jou. Dat symbicort verzin ik niet zelf ;-)
Dat had ik niet gezien op het moment dat ik mijn bericht plaatste. Wat ik maar wil zeggen is dat het misschien verstandiger is om even het hele verhaal af te wachten ipv Vandenbrande meteen aan hoogste boom op te knopen. Want naast dat bericht op haar blog staat er volgens mij ook op die Italiaanse site dat de "gepakten" nog de kans krijgen een medisch attest te overleggen. Blijkbaar is dat dus niet op voorhand gebeurt, en zou dat zo maar eens de verklaring voor haar "niet-negatieve" test kunnen zijn.
It is not a lie if you believe it...

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2728
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 04 aug 2011 16:08

gandalf schreef:
daniel1975 schreef:Ja, zie ook mijn post boven die van jou. Dat symbicort verzin ik niet zelf ;-)
Dat had ik niet gezien op het moment dat ik mijn bericht plaatste. Wat ik maar wil zeggen is dat het misschien verstandiger is om even het hele verhaal af te wachten ipv Vandenbrande meteen aan hoogste boom op te knopen. Want naast dat bericht op haar blog staat er volgens mij ook op die Italiaanse site dat de "gepakten" nog de kans krijgen een medisch attest te overleggen. Blijkbaar is dat dus niet op voorhand gebeurt, en zou dat zo maar eens de verklaring voor haar "niet-negatieve" test kunnen zijn.
Bedoel je dat er een mogelijkheid bestaat dat deze mensen onlangs een zware operatie hebben ondergaan en moeten herstellen van veel bloedverlies en daarom EPO in hun bloed hebben? :D
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39685
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 04 aug 2011 16:13

Er is 1 geval van EPO bij die 3, niet allemaal! Goed lezen ;-)
Less is bore

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5881
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 04 aug 2011 21:03

daniel1975 schreef:Er is 1 geval van EPO bij die 3, niet allemaal! Goed lezen ;-)
Italiaans is niet mijn beste vreemde taal. ;) :) :D

arnoud
Forum-lid
Berichten: 543
Lid geworden op: 14 nov 2006 12:40
Contact

arnoud 04 aug 2011 21:11

Ik heb het Blog van Van den Brande gelezen en op me in laten werken. Om eerlijk te zijn weet ik niet zeker of ik de toon helemaal goed begrijp. Ik proef er een beetje uit dat het bij Cyclosportieven eigenlijk niet zo erg is als je verboden producten gebruikt. Het is geen prof sport en er wordt geen geld mee verdiend. Iedereen oefent zijn sport op z'n eigen manier uit. Als er ook nog eens dopingcontroles zouden komen zou het allemaal wel heel duur gaan worden. Maar dat kan geen enkele sporter die het sproten alleen doet voor het sporten echt menen. Misschien is het winnen toch wel wat belangrijker dan.

Ik hoop overigens dat zij niet de Epo gebruiker is, maar inderdaad alleen een positieve plas heeft gedaan van een middel dat ze blijkbaar mag gebruiken.
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie