Titanium fietsen
-
- Forum-lid
timo hoe staat het met je merlin die zou je toch een mooi kleurtje laten geven ?
of staat hij in de wachtkamer en geef je je mooie vetta de voorkeur
-
- Forum-lid HC
En er stond al Litespeed en VanNicholas. Dus alle prijsklassen wel bijna beschikbaar om te kiezentimo2.0 schreef:Moots - Lynskey - Seven - Gilbertson - Kocmo? Da's toch alsof je iemand wiens auto stuk is Ferrari, Porsche, Mercedes, Dacia en Lada voorstelt
What makes the boat go faster?
Daar gaan we ons binnenkort weer op richten, de Vetta had inderdaad even voorrang omdat dat mijn dagelijkse woon-werk-fiets moest worden (die Merlin is gewoon voor de heb).ridley orion schreef:timo hoe staat het met je merlin die zou je toch een mooi kleurtje laten geven ?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Update van de Moots Compact:
De THM Scapula vervangen voor een ENVE 2.0 vork en de Neutrons van stickers ontdaan.
Ik heb zwarte ENVE decals laten plotten en precies over de witte geplakt.
Voor:
Na:
Mij bevalt het wel... zit er nu ook aan te denken om misschien de Moots stickers eraf te halen voor een nog rustiger beeld. En dan misschien enkel één zwarte Moots sticker op de onderbuis. Maar weet het nog niet zeker... daar zou ik wel eens spijt van kunnen krijgen.
Ik denk dat ik nu ook niet om een Moots stuurpen heen kan. Dat zou 'm wel helemaal af maken.
De THM Scapula vervangen voor een ENVE 2.0 vork en de Neutrons van stickers ontdaan.
Ik heb zwarte ENVE decals laten plotten en precies over de witte geplakt.
Voor:
Na:
Mij bevalt het wel... zit er nu ook aan te denken om misschien de Moots stickers eraf te halen voor een nog rustiger beeld. En dan misschien enkel één zwarte Moots sticker op de onderbuis. Maar weet het nog niet zeker... daar zou ik wel eens spijt van kunnen krijgen.
Ik denk dat ik nu ook niet om een Moots stuurpen heen kan. Dat zou 'm wel helemaal af maken.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dank je!poets schreef:woww, een plaatje.
Waarom heb je de vork geruild en welk stuur is dat ?
De Scapula had een vorksprong van 44mm en was wat nerveus in het heuvelland. De ENVE is 40mm (waar het frame op gebouwd is) en is een stuk stabiler/solide. Ik lever wel wat comfort in en de vork is 100gr zwaarder.
Maar dat comfort wil ik binnenkort verbeteren met Grand Bois Cerf banden van 28mm (als het past...) op 5,5 bar.
-
- Forum-lid
indecs wat een beauty zou de stickers moots gewoon laten zitten is iets om trots om te zijn zo een mooi gelaste amerikaan
Danke je! Ja, voorlopig laat ik het even zo... misschien dat ik de zadelpen eerst probeer.ridley orion schreef:indecs wat een beauty zou de stickers moots gewoon laten zitten is iets om trots om te zijn zo een mooi gelaste amerikaan
Het stuur is een Zipp Contour SL traditional bend. Ik heb het stuur op 2 fietsen, echt een heerlijke bocht!poets schreef:... welk stuur is dat ?
Sinds deze week trots bezitter van een Gilbertson Allure Classic. Vanwege budget allemaal vrij standaard uitgevoerd maar Sinterklaas en verjaardagen zullen daar indien nodig wel verandering in brengen. Maar vooralsnog ben ik er erg blij mee sinds ik voorheen altijd op een stalen fiets reed.
Fiets eens een olifant, gewoon omdat het kan, check mijn route @Strava: http://tinyurl.com/prwxvbs