Nog gefietst vandaag?
vandaag mee gedaan aan de winter triathlon in assen de estafette afstand ik moest fietsen 34ste geworden van de 92 deelnemers 50 km in 1uur 29 min in ook nog lek gereden shit anders was er nog een betere tijd geweest
jan janssen bikes 4 ever
-
- Forum-lid
vandaag na 3 weken rust voor het eerst weer getraind1.15uur rustig gemountainbiked
De Vlaamse Ardennen zijn lastiger geworden.
Of is het stilaan op bij mij?
De 76km MTB was zwaar. Wakker blijven bij de copieuze maaltijd bij oma was zwaarder.
Of is het stilaan op bij mij?
De 76km MTB was zwaar. Wakker blijven bij de copieuze maaltijd bij oma was zwaarder.
http://lbl99.skynetblogs.be" onclick="window.open(this.href);return false;
zaterdag 80km MTB, w.o. de groene en rode route bij Nijmegen-Groesbeek. Vandaag 51 km hersteltraining op de racer..rondje ijssel richting Doesburg en weer trug.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
@NEOS , na de toertocht in Middelaar/Plasmolen zat er een flyer met daarop een toertocht door de Maasduinen met startplaats (Nieuw- ) Bergen onder de ruitenwisser. Deze is volgende week . Met medewerking van oa SBB ( weet het 1/2/3 niet meer.
Al gevonden op het Internet:
Stichting Wielerevenementen Maasduinen organiseert op zondag 5 november eerste Bergerheide ATB-tocht
Deze nieuwe tocht is uitgezet met medewerking van Limburgs Landschap, Staatsbosbeheer en de gemeente Bergen.
Er wordt gestart bij Sporthal de Asseldonk in Nieuw Bergen, starttijd is tussen 8.30 en 9.30 uur. U kunt kiezen tussen een afstand van circa 27 of 45 km. Er is een volledig uitgepijlde route, ruime parkeermogelijkheden en een douche- en kleedgelegenheid
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marcel Aarts, telefoon (0485) 34 18 58 of met Wim Remmen, telefoon (0485) 34 28 52.
Al gevonden op het Internet:
Stichting Wielerevenementen Maasduinen organiseert op zondag 5 november eerste Bergerheide ATB-tocht
Deze nieuwe tocht is uitgezet met medewerking van Limburgs Landschap, Staatsbosbeheer en de gemeente Bergen.
Er wordt gestart bij Sporthal de Asseldonk in Nieuw Bergen, starttijd is tussen 8.30 en 9.30 uur. U kunt kiezen tussen een afstand van circa 27 of 45 km. Er is een volledig uitgepijlde route, ruime parkeermogelijkheden en een douche- en kleedgelegenheid
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marcel Aarts, telefoon (0485) 34 18 58 of met Wim Remmen, telefoon (0485) 34 28 52.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Omdat het wat later werd dan de bedoeling was moest ik in het holst van de nacht op de fiets van Utrecht naar Amsterdam. Met Lightweight wielen door het aardedonker lang het kanaal met enkel kleine voor- en achterlichtjes op mijn tas. Ik zag op sommige stukken geen hand voor ogen. Nog nooit zo bang geweest in een onzichtbare kuil of put mijn wielen te slopen. Maar ik kwam zonder kleerscheuren rond half drie (eigenlijk half vier) thuis en kon een uurtje langer slapen[|).
Maar de volgende keer (als die er komt, droom, droom) dan steek ik toch maar gewone wielen en ik koop betere verlichting!
Maar de volgende keer (als die er komt, droom, droom) dan steek ik toch maar gewone wielen en ik koop betere verlichting!
-
- Forum-lid HC
1 Uur en 24 minuten op de Tracx, 41,5 km met gemiddeld vermogen van 172 en slope van 2,8. Weet echter niet of de Tracx wel telt . Daarnaast vandaag 30 min op de indoor rower gezeten, 6,9 km geroeid met gemiddeld watt van 154.
Al met al dus 2 uur bezig geweest.
Al met al dus 2 uur bezig geweest.
What makes the boat go faster?
Toen "TimoWr" net op bed lag ben ik m'n racer gesprongen voor mijn gebruikelijke vroege zondag ochtend ritje...! Nu de klok weer is terug gezet was het zowaar alweer licht toen ik vertrok.
Het was ook nog warm. Kwam er na 5 km al achter dat ik me te warm had aangekleed.
Uiteindelijk zo'n 2 u en 45 min. op de fiets gezeten en zo'n 81 km afgelegd.
Het was ook nog warm. Kwam er na 5 km al achter dat ik me te warm had aangekleed.
Uiteindelijk zo'n 2 u en 45 min. op de fiets gezeten en zo'n 81 km afgelegd.
"Afstappen is geen optie"
-
- Forum-lid
vandaag 1 uur gemtbd en nadien nog 1 uurtje op de weg wat losrijden
En ja hoor hoesten en druipneus dan maar een paar dagen niet .Maar ik kon mij vandaag niet meer in houden ik had het nog wel erg warm dus toch maar een verkoelend briesje op mijn lichaam. Eigenlijk ging het best goed en kwam niet in ademnood ik ben immers iets astmatisch. Lekker onderlangs Maas naar Afferden en toen langs de golfbaan naar Siebengewald . Op dit stuk zat plotseling een ATB er achter mij en ik dacht ja da zal wel..... Een stukje boven de 35 en weg was hij. Daarna de grens over en via Hassum en Mommersum terug naar huis 29 km 1:05
cornelli racing cycles Uden