Titanium fietsen
@poets
Voorlopig niets. Maar in de toekomst kunnen er wellicht andere wielen in, nu Mavic Aksium en misschien dat ik hem een retrolook geef met een ouderwets bruin zadel, stuurlint en banden. (het is maar een ideetje)
Maar voor dit moment dik tevreden en de eerste rit gisteren liep lekker.
Voorlopig niets. Maar in de toekomst kunnen er wellicht andere wielen in, nu Mavic Aksium en misschien dat ik hem een retrolook geef met een ouderwets bruin zadel, stuurlint en banden. (het is maar een ideetje)
Maar voor dit moment dik tevreden en de eerste rit gisteren liep lekker.
Fiets eens een olifant, gewoon omdat het kan, check mijn route @Strava: http://tinyurl.com/prwxvbs
-
- Forum-lid
jupiler verstandige keuze je hebt goed frame en de rest kun je ook nog altijd upgraden stap voor stap heel veel fietsplezier en plaats nog eens als je tijd hebt wat meer foto,s van details van je gilbertson
@poets Ik zag foto's van jou Gilbertson, hoe kom je aan die andere stickers? Dat staat erg mooi vind ik!
@ ridley orion
U vraagt, wij draaien:
@ ridley orion
U vraagt, wij draaien:
Fiets eens een olifant, gewoon omdat het kan, check mijn route @Strava: http://tinyurl.com/prwxvbs
Zo dan post ik ook maar eens wat Van Nicholas Astraeus pictures.....
Helaas zijn ze genomen na een botsing van met een auto welke mij 'over het hoofd' gezien had.....nu hopen dat het netjes geregeld kan worden met de verzekering dan komt er een 2013 model
Helaas zijn ze genomen na een botsing van met een auto welke mij 'over het hoofd' gezien had.....nu hopen dat het netjes geregeld kan worden met de verzekering dan komt er een 2013 model
Cervélo S3 - Cervélo RS - Genesis Croix de Fer
Whhooo dat is niet best. Ben je er zelf goed van af gekomen?
Ja ja dat was een harde klap.
'Gelukkig' heeft de fiets de klap opgevangen en ben ik heel professioneel (volgens de bestuurder van de auto) over de motorkap heen gerold en aan de andere kant op m'n pootjes terecht gekomen.
Alleen een snee in m'n bovenbeen, ik denk door het afgeknapte carbon zadeltje (rail zat nog in de zadelpen rest lag ernaast) en een dikke hand.
Wiel is afgeschreven en voorvork zag er nog recht uit maar die moet waarschijnlijk ook worden vervangen na zo'n klapper.
Achteraf mag ik van geluk spreken, maar daar dacht ik op dat moment heel anders over.
Nu hopen dat de verzekering niet te lastig gaat doen.....wordt vervolgd!
'Gelukkig' heeft de fiets de klap opgevangen en ben ik heel professioneel (volgens de bestuurder van de auto) over de motorkap heen gerold en aan de andere kant op m'n pootjes terecht gekomen.
Alleen een snee in m'n bovenbeen, ik denk door het afgeknapte carbon zadeltje (rail zat nog in de zadelpen rest lag ernaast) en een dikke hand.
Wiel is afgeschreven en voorvork zag er nog recht uit maar die moet waarschijnlijk ook worden vervangen na zo'n klapper.
Achteraf mag ik van geluk spreken, maar daar dacht ik op dat moment heel anders over.
Nu hopen dat de verzekering niet te lastig gaat doen.....wordt vervolgd!
Cervélo S3 - Cervélo RS - Genesis Croix de Fer
Super topic hoor, ik ben sinds kort ook eigenaar van een Litespeed. Een droom die waar wordt, een 2000 Ultinate.
Ga in de loop van de tijd de fiets steeds meer naar eigen inzicht en smaak maken. Zover een heerlijke en mooie fiets.
Greetz, Ferry
Ga in de loop van de tijd de fiets steeds meer naar eigen inzicht en smaak maken. Zover een heerlijke en mooie fiets.
Greetz, Ferry
-
- Forum-lid
avagon plaats even foto van je mooie litespeed veel fijne kilometers gewenst