Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Woehoooeeee!! Geheel kostenvrij
Less is bore
ypuh schreef:Het oudere R1 model (zonder BOA sluiting) kost €175,- incl. bij Cyclewear
https://cyclewear.eu/fizik-race-fietssc ... -4220.html
Gezien maar helaas niet in mijn maat 41 of 42 (ik heb Chain Fast Carbon schoenen in maat 40 en Sidi Wire vandaag gepast maat 42). Giro Empire ook gepast in maat 42 (ze hadden niet kleiner) en dat was te groot. Daarnaast vind ik de Giro wel wat (te) smal dus nu op zoek naar Fizik R1 of R3 in maat ... 41 denk ik?
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Hier ook geheel boetevrij.
Idd Feddesman, gewoon alles achter in je koerstrui.
Idd Feddesman, gewoon alles achter in je koerstrui.
Bedankt voor de tip : Ik heb ze gelijk maar besteld, ben benieuwd naar de pasvorm - maar gezien de zolenmaker ( Easton EC90 ) zal het waarschijnlijk zoals mijn Pearl Izumi schoenen zijn. En laten die nu net als pantoffels rond mijn voeten zitten icm mijn sport steunzolen.Mr Deia schreef:
Hopmans heeft de gele Empires in de aanbieding voor 115,- .... volgens mij echt kneitergoedkoop! (zit er zelf aan te denken om gewoon een paar te gaan halen ) maar ik zou toch wel graag witte willen hebben.
https://www.hopmansfietsgigant.nl/assor ... mpire-acc/
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
rene schreef:Bedankt voor de tip : Ik heb ze gelijk maar besteld, ben benieuwd naar de pasvorm - maar gezien de zolenmaker ( Easton EC90 ) zal het waarschijnlijk zoals mijn Pearl Izumi schoenen zijn. En laten die nu net als pantoffels rond mijn voeten zitten icm mijn sport steunzolen.
Heb maat 42 gepast in een andere winkel maar die zat mij te groot (kleiner hadden ze niet). Vond de schoen in maat 42 al erg smal dus ik durf het niet aan om hem in maat 41 te bestellen.
Dus nog gezocht "laagst geprijsd ", Fizik R1 of R3, wit ... maat 41 denk ik (heb maat 42 Sidi en maat 40 Chain).
Dan komt het helemaal goed denk ik ... Heb maat 42,5 tot 43 van Sidi , maat 42 van Mavic, Shimano en Peral Izumi. Mochten ze echt niet passen dan gaan ze gewoon weer retour.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless