Wat heb jij voor het laatst gekocht?
[quote="Hond"]
3x niks is overdreven, weegt 190 gram (alu WCS stuur weegt 230gram), prijs is wel het viervoudige.[/quote]
Klopt, 3x niks is overdreven. Maar toch een 20% minder dan een alu WCS. Met name de vormgeving bovenop haalt het niet bij een alu WCS (die ik al 4 jaar op m´n toekomstige slechtweerfiets heb zitten, verder niks mis mee). En het uiterlijk ook niet, alu WCS is meer "13 in een dozijn".
W.b.t. de prijs: was ruim het drievoudige. Geld moet rollen ....
3x niks is overdreven, weegt 190 gram (alu WCS stuur weegt 230gram), prijs is wel het viervoudige.[/quote]
Klopt, 3x niks is overdreven. Maar toch een 20% minder dan een alu WCS. Met name de vormgeving bovenop haalt het niet bij een alu WCS (die ik al 4 jaar op m´n toekomstige slechtweerfiets heb zitten, verder niks mis mee). En het uiterlijk ook niet, alu WCS is meer "13 in een dozijn".
W.b.t. de prijs: was ruim het drievoudige. Geld moet rollen ....
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.
Nieuwe spaak had een gebroken spaak gister tijdens fietsen ( er ook meteen inlaten zetten)
En nieuw stuurlintje.
En bij salden een setje Ultegra 6600 remhoeven.
En nieuw stuurlintje.
En bij salden een setje Ultegra 6600 remhoeven.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
-
- Forum-lid
Sportmedische keuring Sint Maartenskliniek
Groot + maximale inspannings(fiets)test met ECG-controle; incl. uitgebreide rapportage.
Grt. Zapp
-
- Forum-lid
Pinarello FP6 + record ergo's, record voor+achter derraileur en athena compact crank
Pinarello FP6 de echte Italiaan.
[quote="danny1407"]Weer één waar ik geen nee tegen kon zeggen.
Laat ik even in het midden of dat aan de prijs of aan mij lag.
foto
[/quote]
Zo een heb ik bijna ook nog een keer overwogen voor een zachte prijs. Zilvere vork van een S3 erin en je hebt echt wel een leuk fietsje. Alleen jij zou er vast wel weer iets heel anders mee uithalen. Laat me raden; de kleur blauw gaat een rol spelen.
Laat ik even in het midden of dat aan de prijs of aan mij lag.
foto
[/quote]
Zo een heb ik bijna ook nog een keer overwogen voor een zachte prijs. Zilvere vork van een S3 erin en je hebt echt wel een leuk fietsje. Alleen jij zou er vast wel weer iets heel anders mee uithalen. Laat me raden; de kleur blauw gaat een rol spelen.
[quote="Master B"]Zo een heb ik bijna ook nog een keer overwogen voor een zachte prijs. Zilvere vork van een S3 erin en je hebt echt wel een leuk fietsje. Alleen jij zou er vast wel weer iets heel anders mee uithalen. Laat me raden; de kleur blauw gaat een rol spelen.
[/quote]
Hij wordt in ieder geval black in black ala R5ca.
Als accentje, de onderste bies, wordt misschien groen ala R5, Blauw ala R3 of iets geks met oranje bijvoorbeeld.
Eerst even kijken hoe helemaal zwart me straks aanstaat.
[/quote]
Hij wordt in ieder geval black in black ala R5ca.
Als accentje, de onderste bies, wordt misschien groen ala R5, Blauw ala R3 of iets geks met oranje bijvoorbeeld.
Eerst even kijken hoe helemaal zwart me straks aanstaat.