Dank voor je reactie, het gaat mij om de modellen van 2017 en 2018. Verschil in prijs is Indd behoorlijk. Overigens niet mijn enige set, origineel een lage Carbon set.sharkman113 schreef: ↑14 feb 2018 20:52 Je vraag is redelijk inkompleet omdat er meerder generaties van beide versies zijn.
Qua aero maak het maar weinig uit (zelfde velgen). Maar waar den 0 heel goede naven heeft (internals van de DT240) heeft de 1 een naaf met sperklinken en gewoon een stukje minder goed. Of ze het prijsverschil waard zijn moet iedereen voor zich uitmaken.
Wielen zijn wel redelijk hoog en ik zou er (als het je enige set is) minimaal een lager voorwiel bij willen hebben.
Giant
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5374
- Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15
Ik zou zou voor de 0 gaan maar zeker niet voor de adviesprijs. De 1 mag max. iets van 650 kosten de 0 tot 1150 Euro in nieuwe of top staat. Voor dat geld heb je er super wielen aan, voor een hoger bedrag zou ik een setje laten spaken.
Voor een bedrag tot 1150 koop ik de aero 0 inderdaad, als je een adres weet voor dat bedrag graag een pbsharkman113 schreef: ↑15 feb 2018 20:29 Ik zou zou voor de 0 gaan maar zeker niet voor de adviesprijs. De 1 mag max. iets van 650 kosten de 0 tot 1150 Euro in nieuwe of top staat. Voor dat geld heb je er super wielen aan, voor een hoger bedrag zou ik een setje laten spaken.
De TCR helemaal in orde gezet, nieuwe groep (Ultegra 8070), D-fly in het stuur gestoken, carbonwielen erin (die ik recent hebt herspaakt), KMC DLC ketting (blauw) en een nieuw stuurlintje van Supacaz (van boven naar beneden gewikkeld omdat het zo moet van Lcsmet )
Ik vind hem gaaf TL@ ! Die kleine dingetjes maken een fiets persoonlijk. En wat ik er leuk aan vind; je moet er dicht opzitten om het te zien. Van een afstandje (of rijdend) zie je voornamelijk een mooi flitsend frame met understated wielen en componenten...