Pinarello
- daniel1975
- Forum-lid HC
Stomme vraag, maar wat is er My Way aan die Pina?
Is toch gewoon de standaard (zwaardere) Paris met zilvercarbonwrap die ze in (ik dacht) 2007 voerden?
Is toch gewoon de standaard (zwaardere) Paris met zilvercarbonwrap die ze in (ik dacht) 2007 voerden?
Less is bore
-
- Forum-lid
Zwaardere?? 990 gr dus net zo zwaar als een Prince.
En My way omdat ik hem heb getuned zoals ik wil en niet een standaard uitvoering waar je er veel van ziet.
Maar goed, in principe is elke fiets die naar eigen smaak is opgebouwd voor de rijder My way.
Volgens mij kan/kon je de Prince ook my way laten leveren qua kleurstelling etc.
En My way omdat ik hem heb getuned zoals ik wil en niet een standaard uitvoering waar je er veel van ziet.
Maar goed, in principe is elke fiets die naar eigen smaak is opgebouwd voor de rijder My way.
Volgens mij kan/kon je de Prince ook my way laten leveren qua kleurstelling etc.
Ace1978 schreef:Hoewel ik er morgen ook heen ga om de hoofdprijs op te strijken, ben ik net even in alle rust bij de wielershow van Plieger Sport wezen kijken. Zo'n Dogma in het echt van dichtbij(en dan zonder die poespas en schijnwerpers erop als op Bike Motion) in de kleuren zoals Baspro 'm heeft is echt geweldig mooi. Ik vind het de enige kleur (met eventueel de wit blauwe) waar die glitters niet storen. Wow, erg mooi gewoon!
http://twitpic.com/pczwy
Enige idee hoe laat die verloting begint? Ik heb ook ambities om wat te winnen vandaag!! EDIT: aha, volgens de site van Plieger om half 10 vanavond.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Pinarello My Way > Ik was gevallen met mijn Pina F 4:13 en had een scheurtje in het frame en zocht wat nieuws.
Even verder.....
Mijn F4:13 met Campa Eurus wielen, Campa Chorus etc gaat binnen kort in de verkoop!!
Dus jij gaat iemand anders je kapot carbon frame verkopen ?!
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Rene schreef:Pinarello My Way > Ik was gevallen met mijn Pina F 4:13 en had een scheurtje in het frame en zocht wat nieuws.
Even verder.....
Mijn F4:13 met Campa Eurus wielen, Campa Chorus etc gaat binnen kort in de verkoop!!
Dus jij gaat iemand anders je kapot carbon frame verkopen ?!
Hij gaat er natuurlijk netjes bij vermelden dat er een scheurtje in het frame zit.....
Ik pak ze wel weer in de afdaling
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Pinarello My Way schreef:Zwaardere?? 990 gr dus net zo zwaar als een Prince.
My Way is als je het frame in eigen gekozen kleuren laat spuiten in Italië. Dit heeft niets met My Way te maken.
En ik help 't je hopen die 990 gram, ik denk dat 1150-1200 een stuk meer in de richting is.
-
- Forum-lid HC
Ace1978 schreef:Hoewel ik er morgen ook heen ga om de hoofdprijs op te strijken, ben ik net even in alle rust bij de wielershow van Plieger Sport wezen kijken. Zo'n Dogma in het echt van dichtbij(en dan zonder die poespas en schijnwerpers erop als op Bike Motion) in de kleuren zoals Baspro 'm heeft is echt geweldig mooi. Ik vind het de enige kleur (met eventueel de wit blauwe) waar die glitters niet storen. Wow, erg mooi gewoon!
http://twitpic.com/pczwy
Het frame dat in het midden op het podium staat is ook erg fraai, een My Way "Gerrit Plieger 25th Anniversary" mooie blauwe kleur met de Pinarello letters in het grijs. Waarbij het 60.1 niet in glitterlak gespoten is.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
BASPRO1 schreef:Nog een fotooke van mijn fietske!
Ervaringen met uw nieuwe fiets?