Bianchi
-
- Forum-lid
hm, wou die te koop aanbieden hier maar blijkt dat ik eerst 25postjes moet hebben jammer dan..dat heb ik nog niet..
-
- Forum-lid
wou nog eff een foto'tje plaatsen van onze aanwinst, maar ik kan blijkbaar geen foto's uploaden ,jammer, maar ik neem aan dat jullie het model niet onbekend is
- Supergrover
- Forum-lid HC
Je foto ff ergens hosten en dan hier plaatsen, stuur anders maar ff pb naar mij...peterdevreese schreef:wou nog eff een foto'tje plaatsen van onze aanwinst, maar ik kan blijkbaar geen foto's uploaden ,jammer, maar ik neem aan dat jullie het model niet onbekend is
-
- Forum-lid
Of gewoon je foto uploaden bij TinyPicsupergrover1 schreef:Je foto ff ergens hosten en dan hier plaatsen, stuur anders maar ff pb naar mij...peterdevreese schreef:wou nog eff een foto'tje plaatsen van onze aanwinst, maar ik kan blijkbaar geen foto's uploaden ,jammer, maar ik neem aan dat jullie het model niet onbekend is
- Supergrover
- Forum-lid HC
afrit13 schreef:Of gewoon je foto uploaden bij TinyPicsupergrover1 schreef:Je foto ff ergens hosten en dan hier plaatsen, stuur anders maar ff pb naar mij...peterdevreese schreef:wou nog eff een foto'tje plaatsen van onze aanwinst, maar ik kan blijkbaar geen foto's uploaden ,jammer, maar ik neem aan dat jullie het model niet onbekend is
Laat ons niet te lang in spanning zitten....
-
- Forum-lid
wel, op 12/2 gaan we de fiets halen - hint Valentijn - en dan zal ik zeker een foto'tje posten met de trotse eigenaares bedankt voor die upload link Tinypic, de foto komt er zeker aan
- Supergrover
- Forum-lid HC
als er maar geen rode hartjes op het frame zitten dan...peterdevreese schreef:wel, op 12/2 gaan we de fiets halen - hint Valentijn - en dan zal ik zeker een foto'tje posten met de trotse eigenaares bedankt voor die upload link Tinypic, de foto komt er zeker aan
- Supergrover
- Forum-lid HC
Heet dat nu ook Celeste bij De Rosa?
Schat, de Via Nerone staat koud!