Storck
-
- Forum-lid
Zojuist aangekomen:
63 cm, 7.0 kg als afgebeeld. Het is een heel verschil met mijn vorige Cannondale Caad5 ultegra/fulcrum zero. het is nu weer duidelijk wie de sterkste schakel is in de rijder/fiets combinatie: de fiets!
63 cm, 7.0 kg als afgebeeld. Het is een heel verschil met mijn vorige Cannondale Caad5 ultegra/fulcrum zero. het is nu weer duidelijk wie de sterkste schakel is in de rijder/fiets combinatie: de fiets!
- boswielrenner
- Forum-lid
Ziet er strak uit. Erg mooi! Veel plezier ermee!!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Hm nu moet ik mijn caad5 ook inruilen voor een carbon Storck. Zou je daar als aanstichter een bijdrage aan willen leveren?mnslingerland schreef:Zojuist aangekomen:
Mooie fiets hoor, lekker stealth
-
- Forum-lid
nog maar een plaatje. als een tijger door het struikgewas..
-
- Forum-lid
mooie fiets!
Ik denk dat ze zichzelf afvragen waarom ze twee bidons zien zweven, want tis een behoorlijk stealthy fiets!bravoman schreef:Die koeien staan inderdaad ook te kwijlen bij deze prachtige fietsdieseltje schreef:Die koeien vinden hem ook wel mooi zo te zien !
Giant TCR 0 '11
-
- Forum-lid
en nog maar eentje dan