Zijn nu mat zwart.blokkie schreef:Welke kleur heeft de nieuwe ultimate al nu? Is het mat zwart of gewoon zwart? Ik kan het niet goed zien! Eveneens zo met de huidige versie.
Canyon
Wel jammer om te lezen dat Canyon het met de Ultimate AL op het comfort gaat gooien. De bovenbuizen van de Canyons zijn al niet zo lang en nu willen ze die bij de AL nog ietsje korter gaan maken.
Het nieuwe AL frame ziet er super goed uit, vooral de interne kabels. Maar als het frame echt korter wordt, is het voor mij denk ik helaas toch een no-go.
http://www.roadbike.de/news/canyon-2012 ... 6099.9.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Het nieuwe AL frame ziet er super goed uit, vooral de interne kabels. Maar als het frame echt korter wordt, is het voor mij denk ik helaas toch een no-go.
http://www.roadbike.de/news/canyon-2012 ... 6099.9.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Die keuze snap ik echt niet. De al is nu een ideale koersfiets (al is de bovenbuis idd al aan de korte kant).
Gok dat het heeft te maken met de product positioneering van alle frames. Met deze geometerie aanpassing drijven ze weer meer mensen(wedstrijdrijders) naar de Ultimate CF toe(vanuitgaand dat die geometrie ongewijzigd is).
De Ultimate CF hing zo de afgelopen 2 jaar in tussen de AL en de SLX zonder dat echte een differentatie tussen die twee frames.
De Ultimate CF hing zo de afgelopen 2 jaar in tussen de AL en de SLX zonder dat echte een differentatie tussen die twee frames.
-
- Forum-lid
wat is het verschil tussen een CF en een CF SLX frame? was net de geometrie aan het vergelijken op basis van een 56 frame ... maar zie geen verschillen in de opgegeven maten.haaldoor schreef:Gok dat het heeft te maken met de product positioneering van alle frames. Met deze geometerie aanpassing drijven ze weer meer mensen(wedstrijdrijders) naar de Ultimate CF toe(vanuitgaand dat die geometrie ongewijzigd is).
It's all fun and games ... until it gets on YouTube!
Ik zou nog even afwachten tot je een mail terug krijgt en anders even bellen naar Heerlen? Ik heb de mijne na een testrit in Heerlen daar ter plekke meteen besteld. Volgens mij is toen ergens bij opmerkingen ofzo ingevuld dat ik een licentie had. Later heb ik m'n licentie ingescand en naar Peter gemaild voor goedkeuring. Dan krijg je per mail een betalingsverzoek waar de 150 euro vanaf is getrokken.
Canyon Ultimate CF SL 2016
Ik zie op de site van Canyon de Aeroad CF 8.0 Di staan. Zou dat de Ultegra Di zijn? Lijkt me wel toch? Een Dura-ace Di zou je toch 9.0 Di noemen?
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05
-
- Forum-lid
iets meer info hier (geen volledige spec) ... inderdaad ultegra di2: http://www.canyon.com/eurobike2011/cany ... 011_en.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;aristos schreef:Ik zie op de site van Canyon de Aeroad CF 8.0 Di staan. Zou dat de Ultegra Di zijn? Lijkt me wel toch? Een Dura-ace Di zou je toch 9.0 Di noemen?
It's all fun and games ... until it gets on YouTube!