Tijdritfietsen
Gisteren een dichtachterwiel gescoord voor de cube.
Is een tube wiel waar de jo piels ploeg mee gereden heeft.
Stickers moeten er nog wel af.
Maar rijdt wel heerlijk zeg en ook erg goed voor het moraal.
Is een tube wiel waar de jo piels ploeg mee gereden heeft.
Stickers moeten er nog wel af.
Maar rijdt wel heerlijk zeg en ook erg goed voor het moraal.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Klopt weet ik stond scheef op de foto, moet ook nog ander zadel een wat kortere ivm de 5cm bracket regel.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
En let daarbij op dat je shifters meegeteld worden, ongeacht of het gaat om de hendels van een mechanisch shifter of het uiteinde van de elektrische.amclassic-fan schreef:Je mag sinds dit jaar wel voorbij aan die 5 cm, maar dan wel met de eis dat het uiteinde van je shifters binnen de 75 cm vanaf 't bracket vallen (natuurlijk horizontaal gemeten).
-
- Forum-lid
- Berichten: 1160
- Lid geworden op: 16 jan 2010 20:28
Bij de UCI zijn ze er echter ook achter gekomen dat dit misschien toch niet zo'n handige regel was voor de hele lange mensen ( boven 1.90m) vandaar dat vanaf 29 april 2014 de afstand van het bracket tot je shifter uiteinde naar 85 cm worden verlengt.
Bron: http://www.knwu.nl/wp-content/uploads/2 ... ers-FN.pdf
Bron: http://www.knwu.nl/wp-content/uploads/2 ... ers-FN.pdf
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Dat denk ik ook (maar ik vind het ook lelijk(er`) staan) maar dat geld waarschijnlijk voor velen....waarom worden dus vaak de S bends gebruikt? Nog maar een vraagje; welk achterwiel is sneller/beter Zipp disk of de Zipp 1080?
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
dat " lelijk " is omdat we de laatstejaren in tijdritten niet anders zien dan rechte , mij gaat het erom waar ik beter mee ben , niet wat iedereen gebruikt omdat het mooier is maar minder comfortabel.
in theorie is de disk sneller, in de praktijk heb je ook te maken met zij en schuine wind en dan heeft de 1080 minder nadelen .
ik heb mijn Xentis TT vervangen door Campa Bullet ultra 50 , die ik altijd en overal kan gebruiken,de helft minder last van zijwinden betere remprestaties , de verschillen in tijdwinst zijn miniem , ik ben dan ook geen profrenner.
in theorie is de disk sneller, in de praktijk heb je ook te maken met zij en schuine wind en dan heeft de 1080 minder nadelen .
ik heb mijn Xentis TT vervangen door Campa Bullet ultra 50 , die ik altijd en overal kan gebruiken,de helft minder last van zijwinden betere remprestaties , de verschillen in tijdwinst zijn miniem , ik ben dan ook geen profrenner.
Gilbertson Allure TI - Campa Ath. EPS
Kuota Kross - Shimano Ult. Di2
Kuota Kalibur TT -Campa Chorus
Kuota Kross - Shimano Ult. Di2
Kuota Kalibur TT -Campa Chorus
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Die 1080 is al lang achterhaalt. De nieuwe 808's zijn sneller dan de 1080 volgens Zipp en hebben minder nadelen. Snelste is in bijna alle omstandigheden de disc. Mocht de disc te zwaar zijn op een heuvelachtig parcours dan moet je een Lightweight disc aanschaffen