Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik vind het leuk om op zijn tijd een KOM aan te vallen, en natuurlijk kan en doe ik dat niet met wind tegen.
Maar, ik lig er niet wakker van als het niet lukt, of als iemand het weer sneller doet. Ik snap ook wel dat er velen sneller kunnen fietsen.
Ik heb wel de grens gesteld bij mijn “eigen territorium”, d.w.z. het gebied tussen mijn huis en mijn werk.
Maar, ik lig er niet wakker van als het niet lukt, of als iemand het weer sneller doet. Ik snap ook wel dat er velen sneller kunnen fietsen.
Ik heb wel de grens gesteld bij mijn “eigen territorium”, d.w.z. het gebied tussen mijn huis en mijn werk.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
+1, zielige personen om eerlijk te zijn.
Vroeger had je zelfs iets van "Digital EPO" website en konden droeftoeters hun "prestaties" een boost geven.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
-
- Forum-lid
Hallo,
Ik ben benieuwd hoeveel Strava gebruikers er op dit forum actief zijn!
Groet,
Pieter
Ik ben benieuwd hoeveel Strava gebruikers er op dit forum actief zijn!
Groet,
Pieter
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Die 123 zijn natuurlijk alléén de forum-gebruikers die op strava ook nog eens tegen elkaar aan willen schurken....
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ben al aan het speuren geweest maar het antwoord nog niet gevonden.
Hoe zie ik tijdens een rit de segmenten van Strava op mijn 830? Ik zie ze nu namelijk niet. Iemand zei laatst dat ik segmenten een ster of favoriet moet maken op Strava maar dit werkt blijkbaar niet zo. Iemand een tip voor mij?
Hoe zie ik tijdens een rit de segmenten van Strava op mijn 830? Ik zie ze nu namelijk niet. Iemand zei laatst dat ik segmenten een ster of favoriet moet maken op Strava maar dit werkt blijkbaar niet zo. Iemand een tip voor mij?
Heb je de betalende versie van strava? Want dat is ook een vereiste. En ze moeten wss ook aan gezet worden in je gps.ikkz schreef: ↑31 aug 2020 21:36 Ben al aan het speuren geweest maar het antwoord nog niet gevonden.