Geweldig dat de rabo en menchov dit hebben kunnen winnen.
Beetje overdreven dat ie het nog spannend moest maken met een val in de laatste km
de reactie van menchov, de val en alle aanvallen op de bergen voorheen: geweldig.
Ik heb meer van deze giro zitten genieten dan de tour de laatste jaren.
Jammer dat de NOS het nog niet doorheeft, maargoed, ken niet alles hebben
Giro 2009
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik vond de Tour vorig jaar ook mooi, het was alleen een beetje jammer dat ze allemaal te veel aan elkaar gewaagd waren berg op. Maar er waren toch best aardig wat mooie etappes.
Dat Smeets en Ducrot op eens naar Rome moesten vond ik een beetje vreemd. Ondanks dat ze waren ingevlogen was er maar erg weinig tijd om wat Giro uit te zenden vandaag.
Dat Smeets en Ducrot op eens naar Rome moesten vond ik een beetje vreemd. Ondanks dat ze waren ingevlogen was er maar erg weinig tijd om wat Giro uit te zenden vandaag.
ik zeg niet dat de tout niet mooi is... absoluut niet, de tour is mijn favoriet ten alle tijden, de reden waarom ik wielrennen zo mooi vind... alleen qua spanning, sensatie en strijd: deze giro....
De NOS (of sbs6 (hint hint) zouden toch eens moeten kijken imo om meer uitzindingen mbt wielrennen te krijgen op de nederlandse televisie.
De NOS (of sbs6 (hint hint) zouden toch eens moeten kijken imo om meer uitzindingen mbt wielrennen te krijgen op de nederlandse televisie.
Greetz
Wat een spanning zeg, me hart zowat in me keel toen menchov onderuit ging .
Wat een mooie giro zege zeg, alles zat erin de afgelopen 3 weken .
en wie nie genoeg kan krijgen van de beelden bij de belgen, hier de beelden van de finish en hoe Erik Breukink uit ze dak gaat.
http://www.rabosport.nl/wielrennen/MENC ... 20THRILLER#
Wat een mooie giro zege zeg, alles zat erin de afgelopen 3 weken .
en wie nie genoeg kan krijgen van de beelden bij de belgen, hier de beelden van de finish en hoe Erik Breukink uit ze dak gaat.
http://www.rabosport.nl/wielrennen/MENC ... 20THRILLER#
Iemand al de beelden bij studio sport gezien vanuit de bus van Rabo. Fantastisch wat een ontlading. Super mooie tv was dat. De renners zien hun wek van de afgelopen week instorten door de val waardoor de emotie achteraf nog groter is.
Kan iedereen aanraden de beelden op te zoeken als je ze niet gezien hebt.
-
- Forum-lid
Amclassic-fan schreef: Dat Smeets en Ducrot op eens naar Rome moesten vond ik een beetje vreemd. Ondanks dat ze waren ingevlogen was er maar erg weinig tijd om wat Giro uit te zenden vandaag.
+1, was verbaasd om de giro op Ned 1 aan te treffen, heb de Belgen het voordeel van de twijfel gegund en op Sporza gekeken, zoals ze ons de afgelopen 3 weken van beelden hebben voorzien.
en zo'n TT fiets gooi je na de finish gewoon even op de grond, kost toch niks
NicoM schreef:Iemand al de beelden bij studio sport gezien vanuit de bus van Rabo. Fantastisch wat een ontlading. Super mooie tv was dat. De renners zien hun wek van de afgelopen week instorten door de val waardoor de emotie achteraf nog groter is.
Klik hier
Overigens Sporza bedankt voor het verzorgen van de uitzendingen.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
Mooie strijd, mooi parcours, mooie ronde-missen, mooi podium (zij het in verkeerde volgorde :/ ); mooie Giro kortom! Maar 't is alweer gedaan... Volgend jaar wéér! (liefst zonder De Cauwer-gewauwel, maar alla...)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)