Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2009?

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 25 jun 2009 22:28

Vandaag was ik net onderweg toen ik in een groepje zeer sympathieke Fransen terecht kwam. Opmerkelijk want normaal kom ik hier eigenlijk nooit andere fietsers tegen en als ik ze al tegenkom zijn ze nooit bijster sociaal. Twee man uit Moulins-Engilbert en twee uit de buurt van Parijs waarvan eentje met een tweede huis hier in de buurt. Meteen het bewijs dat Look DE fiets van de streek is (drie Looks en een Vitus - Look heeft het hoofdkwartier hier vlakbij in Nevers). Een zeventig kilometer met hen opgereden en toen nog twaalf naar huis nadat we bij één van hen thuis nog even wat gedronken hadden...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 26 jun 2009 20:22

Om het begin van de vakantie te vieren, heb ik samen met een vriend even op de veluwe rond gereden met de mtb. 82km bij thuiskomst.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 26 jun 2009 20:40

Als dat de eerste dag van de vakantie was moet het wel een mooie vakantie worden. Zijn dat een beetje paden waar je afstanden kan rijden zonder constant op hindernissen te stuiten zoals verkeerswegen en zo?

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 26 jun 2009 20:47

[quote="Timo 2.0"]Als dat de eerste dag van de vakantie was moet het wel een mooie vakantie worden. Zijn dat een beetje paden waar je afstanden kan rijden zonder constant op hindernissen te stuiten zoals verkeerswegen en zo?[/quote]

Word inderdaad een leuke vakantie, veel fietsen ;)

Jap, persoonlijk vind ik het leuker als zeddam. Wat rustiger, zeker op werkdagen. Nadeel zijn de hekjes, en af en toe een stukje asfalt (zoals bij Terlet)

Jij vermaakt je ook wel in Frankrijk zo te zien?:D

simic
Forum-lid

simic 26 jun 2009 20:52

Ik heb in de buurt van Terlet een keer mogen zweefvliegen, echt mooi gebied is het daar!! Lijkt me echt dé mtb plek van Nederland, klopt dit een beetje?

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 26 jun 2009 20:55

[quote="simic"]Ik heb in de buurt van Terlet een keer mogen zweefvliegen, echt mooi gebied is het daar!! Lijkt me echt dé mtb plek van Nederland, klopt dit een beetje?[/quote]

Die waren er vandaag ook genoeg!

Ik heb alleen vergelijkingsmateriaal met Zeddam en wat bos hier in de omgeving. Maar ik vind het heerlijk. Rondom de Posbank ongeveer is het wat technischer, en daar bij Terlet kun je heerlijk doorrijden ;)

Ik denk dat Limburg ook wel leuk is om rond te fietsen met de mtb!

simic
Forum-lid

simic 26 jun 2009 21:32

Ja oke, maar ik vind dat Limburg soms wat verlekkerd word. Die gebieden zijn vaak rustig, komt weinig verkeer tegen...

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 26 jun 2009 23:25

[quote=".Jeroen."]Jap, persoonlijk vind ik het leuker als zeddam. Wat rustiger, zeker op werkdagen. Nadeel zijn de hekjes, en af en toe een stukje asfalt (zoals bij Terlet)[/quote]
Hmmm, in het najaar eens met de cyclocrosser verkennen dan. Of is het voor een deel ook rottige singletracks waar een crosser op vastloopt?
[quote=".Jeroen."]Jij vermaakt je ook wel in Frankrijk zo te zien?:D[/quote]
Is zou het kunnen ontkennen maar dat gelooft dan toch geen mens :p

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 27 jun 2009 00:08

[quote="Timo 2.0"][quote=".Jeroen."]Jap, persoonlijk vind ik het leuker als zeddam. Wat rustiger, zeker op werkdagen. Nadeel zijn de hekjes, en af en toe een stukje asfalt (zoals bij Terlet)[/quote]
Hmmm, in het najaar eens met de cyclocrosser verkennen dan. Of is het voor een deel ook rottige singletracks waar een crosser op vastloopt?[/quote]

Nee is allemaal prima te doen op een paar kleine zandbakken na waar je zelfs met de mtb bijna vast loopt.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 27 jun 2009 00:33

Okay, klinkt goed. Schouderen en lopen hoort erbij dus daarover moet ik niet klagen :p

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 27 jun 2009 17:53

Vandaag wat laat wakker, dus toen had m'n pa de camera al meegenomen. Dus moest ik het doen de camera die in m'n telefoon zit...

Weer rondgereden op de veluwe. Onder andere langs de IJkbasis Loenermark gereden. Afstand: Net 70km
Het weer was zo saai (lees bewolkt/grauw) dat ik maar een serie zwart/wit foto's heb gemaakt.
Foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 27 jun 2009 23:21

Damn dat zijn mooie foto's! Vooral de tweede, was de grond zo doorweekt?

Plaats reactie