Standplaats: Gran Canaria (Spanje)
-
- Forum-lid
Nog een fractie zwaarder....fijn
- Jeroen Vermeeren
- Forum-lid
- Contact
Mijn vriendin en ik gaan morgen voor een goede week weer naar GC. Voor mij inmiddels de derde keer, voor haar de 2e keer. Toevallig nog andere Forummerts as week daar??
- Jeroen Vermeeren
- Forum-lid
- Contact
Wij zijn net terug van een weekje GC, was weer genieten! Voor mij inmiddels de derde keer, dus het eiland kende weinig geheimen meer.
Maar wel aangename verrassingen! Zo is het laatste stukje asfalt tussen Ayacata naar de top van de Pico (GC-600 en GC-134) volledig vernieuwd. Geen 'Belgisch' asfalt meer dus maar een strak biljartlaken zoals nagenoeg overal anders op het eiland!
Ook bevielen de 11-speeds van Free-Motion mij wel. Ik las veel kritiek op de nieuwe fietsen, maar vind zelf het 2014 materiaal er netjes bij staan. Ik had zelf gekozen voor de compact met 11-28 en daar kom je prima mee heuvelop. Mijn vriendin had de 11-32 en daar vielen de stappen door de 11-speed ook wel mee. In ieder geval geen vervelend grote overgangen zoals geopperd.
Ik heb de afgelopen jaren al aardig wat plaatjes gepost, maar hierbij nog een korte impressie van onze fietsfoto's. En nog eentje van het onlangs gerenoveerde RIU Club Hotel Gran Canaria waar we verbleven, ook een aanrader!
En wanneer je zelf naar GC gaat: vergeet niet te genieten!!
JV
Maar wel aangename verrassingen! Zo is het laatste stukje asfalt tussen Ayacata naar de top van de Pico (GC-600 en GC-134) volledig vernieuwd. Geen 'Belgisch' asfalt meer dus maar een strak biljartlaken zoals nagenoeg overal anders op het eiland!
Ook bevielen de 11-speeds van Free-Motion mij wel. Ik las veel kritiek op de nieuwe fietsen, maar vind zelf het 2014 materiaal er netjes bij staan. Ik had zelf gekozen voor de compact met 11-28 en daar kom je prima mee heuvelop. Mijn vriendin had de 11-32 en daar vielen de stappen door de 11-speed ook wel mee. In ieder geval geen vervelend grote overgangen zoals geopperd.
Ik heb de afgelopen jaren al aardig wat plaatjes gepost, maar hierbij nog een korte impressie van onze fietsfoto's. En nog eentje van het onlangs gerenoveerde RIU Club Hotel Gran Canaria waar we verbleven, ook een aanrader!
En wanneer je zelf naar GC gaat: vergeet niet te genieten!!
JV
Laatst gewijzigd door Jeroen Vermeeren op 15 dec 2013 19:20, 2 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Welk hotel zaten jullie? Dat zwembad........
Less is bore
- Jeroen Vermeeren
- Forum-lid
- Contact
Is het onlangs gerenoveerde RIU Club Hotel Gran Canaria in Meloneras. Absoluut een aanrader!
Goed nieuws dat t asfalt naar de top vernieuwd is. Maar tot Roque Nublo was het toch zo slecht nog niet?
Hier nog een paar weken wachten...
Hier nog een paar weken wachten...
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Inderdaad leuk nieuws en alleen het laatste stukje was een "drama". De rest feitelijk top asfalt, hier in NL vaak stuk minder.
Bijna "jammer" dat ik in 2014 naar Tenerife ga (om en om), dus pas in 2015 een kijkje kan nemen..........
Bijna "jammer" dat ik in 2014 naar Tenerife ga (om en om), dus pas in 2015 een kijkje kan nemen..........
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wij kiezen dit jaar "helaas" ook niet voor GC, maar voor een weekje wintersport in de Dolomieten.
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik ga 2 februari weer een weekje. Heb er nu al zin in.
Canyon Ultimate SLX