jump
[quote="Herera"]Keirin: Speed Racers Japan[/quote]
Schitterend. Herinner me een docu over Theo Bos die in het naseizoen ook weleens die wedstrijdjes, in zo'n zelfde apepakje, reed. Bijzonder wereldje.
Schitterend. Herinner me een docu over Theo Bos die in het naseizoen ook weleens die wedstrijdjes, in zo'n zelfde apepakje, reed. Bijzonder wereldje.
http://www.twitter.com/marcodej" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
[quote="Stefan"]Pro in wording Flavio Pasquino (proflavio.com) is voor de website van Fiets enkele filmpjes aan het schieten bij Salden die als een soort handleiding dienen voor het repareren van een fiets. Ze houden er een geheel nieuwe manier van repareren op na.
Link[/quote]
Die 2 tjappies staan daar gewoon lekker te roken, dacht dat het niet meer mocht op de werkplek?
Link[/quote]
Die 2 tjappies staan daar gewoon lekker te roken, dacht dat het niet meer mocht op de werkplek?
[quote="Den Stoeperd"][quote="Stefan"]Pro in wording Flavio Pasquino (proflavio.com) is voor de website van Fiets enkele filmpjes aan het schieten bij Salden die als een soort handleiding dienen voor het repareren van een fiets. Ze houden er een geheel nieuwe manier van repareren op na.
Link[/quote]
Die 2 tjappies staan daar gewoon lekker te roken, dacht dat het niet meer mocht op de werkplek?[/quote]
Proest..... heb je het filmpje wel uitgekeken....
Link[/quote]
Die 2 tjappies staan daar gewoon lekker te roken, dacht dat het niet meer mocht op de werkplek?[/quote]
Proest..... heb je het filmpje wel uitgekeken....
Groet,
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
Ook een nieuwe of kostbare fiets parkeer je natuurlijk gewoon in het schuurtje.
http://www.youtube.com/watch?v=JQ8HZahu ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=JQ8HZahu ... re=related
TransAm 2010 ? Of toch 2011? 2012!
[quote="Den Stoeperd"]
Die 2 tjappies staan daar gewoon lekker te roken, dacht dat het niet meer mocht op de werkplek?[/quote] Eén van deze twee 'tjappies' ken ik persoonlijk heel goed en hij rookt in het normale leven nooit.![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Alhoewel hij het wel ooit eerder gedaan moet hebben anders kun je niet op die manier roken natuurlijk.
Ik mocht bij een ander fietsbedrijf ook afentoe frame's stuk slaan. Het waren garantie frame's die vernietigd werden. Blijft leuk werk om een frame met een nieuwe waarde van 3500 aan gort te slaan.
Die 2 tjappies staan daar gewoon lekker te roken, dacht dat het niet meer mocht op de werkplek?[/quote] Eén van deze twee 'tjappies' ken ik persoonlijk heel goed en hij rookt in het normale leven nooit.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Alhoewel hij het wel ooit eerder gedaan moet hebben anders kun je niet op die manier roken natuurlijk.
Ik mocht bij een ander fietsbedrijf ook afentoe frame's stuk slaan. Het waren garantie frame's die vernietigd werden. Blijft leuk werk om een frame met een nieuwe waarde van 3500 aan gort te slaan.
[quote="l'Olandico"]Vandaag ontdekte ik het bestaan van de film 'Les Cracks' uit 1968 die zou gaan over een fietsenmaker in de aanloop naar de eerste Milaan- Sanremo. Ik moet hem nog zien maar hij lijkt me erg leuk:
http://www.youtube.com/watch?v=QVp23YfpJwM&NR=1[/quote]
gister gezien, ondanks m'n frans een leuke film
http://www.youtube.com/watch?v=QVp23YfpJwM&NR=1[/quote]
gister gezien, ondanks m'n frans een leuke film
Climb like an Oreamnos, descend like an Accipiter
[quote="Stefan"]Pro in wording Flavio Pasquino (proflavio.com) is voor de website van Fiets enkele filmpjes aan het schieten bij Salden die als een soort handleiding dienen voor het repareren van een fiets. Ze houden er een geheel nieuwe manier van repareren op na.
Link[/quote]
De clou is de meligheid, of mis ik iets?
Lekker slim btw, om zonder mondkapje carbon te bewerken met een slijptol. Hmm, door de combinatie met de sigaretten valt het kwartje nu, maar hangt nog wel ergens halverwege.![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
ontopic: Ik refereerde laatst elders aan de video's van Chris Akrigg. Bekijk ze hier, stuk voor stuk aanraders.
Ik zie daar zojuist dat RedBull ook aan kasseien doet, met de RedBullCobbleWobble.
Link[/quote]
De clou is de meligheid, of mis ik iets?
Lekker slim btw, om zonder mondkapje carbon te bewerken met een slijptol. Hmm, door de combinatie met de sigaretten valt het kwartje nu, maar hangt nog wel ergens halverwege.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
ontopic: Ik refereerde laatst elders aan de video's van Chris Akrigg. Bekijk ze hier, stuk voor stuk aanraders.
Ik zie daar zojuist dat RedBull ook aan kasseien doet, met de RedBullCobbleWobble.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="TiesT"]Rapha is doing it again, Film over Parijs-roubaix. Jammer van al de technische foutjes maar wel een genot om naar het zwart-witte beeld en de prachtige kleding te kijken.
It's war, all day long.[/quote]
Fraai filmpje en idd jammer dat het niet helemaal goed gemonteerd is.
Overigens is gaat het niet over PR zelf maar is het een ode aan PR.
Betreft een 100km tourtocht in Noord Londen,voorafgaand aan PR, die je erna kan kijken vergezeld van Belgische gastvrijheid ( patat en bier, alsof ze dat in Engeland niet kennen...)
lijkt een beetje op het Twitterrit concept van dit jaar![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
It's war, all day long.[/quote]
Fraai filmpje en idd jammer dat het niet helemaal goed gemonteerd is.
Overigens is gaat het niet over PR zelf maar is het een ode aan PR.
Betreft een 100km tourtocht in Noord Londen,voorafgaand aan PR, die je erna kan kijken vergezeld van Belgische gastvrijheid ( patat en bier, alsof ze dat in Engeland niet kennen...)
lijkt een beetje op het Twitterrit concept van dit jaar
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)