Forum problemen lijstje
Users met < 25 posts kunnen nog altijd iets te koop zetten.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Hoi,53x11 schreef:Same here..arjan schreef:Daar heb ik dus ook last van. Het lijkt er volgens mij op dat als je de computer helemaal uit hebt gezet en je start hem weer op het vaker voorkomt dan als je internet afsluit en weer aanzet.edwin01 schreef:Ik weet niet of het al genoemd is, maar ik moet iedere keer opnieuw inloggen als ik op het forum kom, ondanks dat ik het automatisch inloggen vakje heb aangeklikt.
Ja die optie naamgeving is dus misleidend. Volgens de helpfunctie werkt 'Automatisch inloggen' als volgt:
'Waarom word ik automatisch uitgelogd?
Als je de optie log mij automatisch in bij ieder bezoek niet aanvinkt, blijf je maar voor een bepaalde tijd ingelogd. Zo wordt vermeden dat anderen je account misbruiken. Om ingelogd te blijven, moet je bij het inloggen de optie aanvinken. We raden dit echter af als je het gebruik maakt van een openbare computer, bijvoorbeeld op school, in de bibliotheek, in een internet café, enz. Als deze optie niet beschikbaar is, heeft de beheerder deze uitgeschakeld. '
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid HC
Wanneer wordt het vraagteken opgelost bijv in de naam van Cerv�lo?
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
Ik weet niet of het al geschreven en of anderszins gemeld is, en ook weet ik niet of je, wat ik signaleer, een probleem of een feature moet noemen, maar als ik nu op de topic titel klick, zoals in dit geval de link links boven met de naam "forum problemen lijstje", dat blijf ik op dezelfde pagina, ik ben gewend (op andere fora) dat je dan naar pagina 1 van het topic gaat. Dat lijkt mij ook wel prettig om hier te doen
-
- Forum-lid
Een aanvulling t.a.v. het automagisch inlogprobleem, het valt mij op dat wanneer het inloggen niet lukt, mijn naam wel in het 'Wie is er online' overzicht staat.
Wat ik met name merk is dat alles posts die vanuit google gevonden worden, niet meer werken. Daarnaast ontbreekt de zoekfunctie? Een lijstje in de OP zou ook handig zijn anders herhaalt iedereen zich...
Gisteren en vandaag moet ik iedere keer dat ik langskom opnieuw inloggen, ook al heb ik aangevinkt automatisch inloggen.
kan het zijn dat de PB-functie niet goed werkt? Bij mij belanden deze in Postvak uit om daar vervolgens niet uit te verdwijnen. Ook heb ik het idee dat berichten niet aankomen, heb nl al een paar keer dezelfde vraag gekregen, ook al had ik antwoord gestuurd ?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Nu heb ik al twee dagen geen probleem meer met automagisch inloggen...
Om toch over iets te kunnen klagen, is het mogelijk dat de tussenschermen 'U bent ingelogd' en 'Uw post is geplaatst', eventueel optioneel, verdwijnen?
Om toch over iets te kunnen klagen, is het mogelijk dat de tussenschermen 'U bent ingelogd' en 'Uw post is geplaatst', eventueel optioneel, verdwijnen?