spot de prof!!!!!!!!
-
- Forum-lid
- Contact
maandag flecha zien losrijden met een ploegmaat :p
I don\'t dream my life, I live my dreams!
http://www.freewebs.com/ward_theuns" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.freewebs.com/ward_theuns" onclick="window.open(this.href);return false;
kai reus (geloof ik) op de dijk naar schipluiden en daarna nog een keer bij broekpolder
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
RikBr schreef:zeker geen prof alhoewel hij wel zijn colnago in geruild heeft voor de nieuwe giant. Reed een keer mee bij de wedrenners a2. Wat oudere kerel al. Vet altijd wel netjes zijn beentjes in en ik heb hem nog nooit zonder tijdritfiets en met helm gezien.. Ook in een groep had hij die koptelefoon op.
(fietsen kon die echter wel!)
ha! zag em vandaag! witte giant idd, maar in de gauwigheid meende ik een tijdritstuur op de giant te zien..toen twijfelde ik meteen...ook het tijdstip van rijden hoorde niet bij een prof.
En...idd een wat ouwe kop haha!!!
dus geen continentalrenner...
Dus waarschijnlijk een gast die er flink wat geld tegen aan gooit om rabo te zijn!
LvM schreef:RikBr schreef:Vet altijd wel netjes zijn beentjes in
(fietsen kon die echter wel!)
als het een echte prof was geweest had ie waarschijnlijk met 30 graden nog met beenstukken aan getraind
Allemaal ter bescherming voor huidkanker :p
*grapje*
frenkie schreef:kai reus (geloof ik) op de dijk naar schipluiden en daarna nog een keer bij broekpolder
Dat zal vast een andere Rabo renner zijn geweest. Thomas Berkhout denk ik. Woont in Schipluiden en is lid van de Rabo Continental team...
Niets is wat het lijkt..
Koen de Kort gisteren bij de Appie Heijn in Valkenburg
Vandaag slaapkop (Martijn Maaskant) en Huub Duyn op de Cauberg.
Vandaag slaapkop (Martijn Maaskant) en Huub Duyn op de Cauberg.
De één klimt sneller dan de ander; De snelste krijgt een kwieke trui. En wie het allersnelst kan dalen, die krijgt een kist en een klokgelui.