Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Tijdritfietsen

tomracertje
Forum-lid

tomracertje 23 mei 2007 22:40

Casran ffe vraagje zomaar erg offtopic maar toch,
Bij welk team fiets jij eigenlijk??

Mvg tom
Isaac pascal carbon , Campagnolo zonda , Time RXS carbon , Campagnolo chorus carbon ,

davey
Forum-lid

davey 23 mei 2007 23:39

Quoten: Origineel geplaatst door raydox op 23 Mei 2007

@ davey 
mooie fiets vooral de kleur past goed bji de wielen .
tja die extensions  ik zou ze afzagen want ik geloof niet dat je helemaal boven waar de shifters vastzitten je stuur vast hebt. :)
ps persoonlijk zou ik de zadelpen omwissele in zo een carbonne zo een platte breede , je zag ze vroeg wel eens in een giant slooping zitten.Dat zou het fietsje helemaala afmaken, oja doe je geen stuurlint rond je extensions ?

mvg

dankje, ik heb er ook al stukje afgehaald, miss doe ik idd nog wel en stukje, maar ikheb ook best lange armen, maar je heb gelijk ik zit niet helemaal aan de bovenkant van me stuur, en hoe moeier ik word, hoe lager ik ga zitte ;)zadelpen omwisellen zou idd wel mooi zijn, maar momenteel laat ik hem even zo, volgend jaar moet ik misschien toch een ander frame, deze word dan wat aan de kleine kant, en dan zie ik wel verder,  en ik zit er nog over te denken om stuurlint op de extnsions te doen, maar daar ben k nog neit helemaal over uit

davey
Forum-lid

davey 24 mei 2007 22:07

weet iemand anders wat die afmetingen zijn voor het uitsteken van de extensions?

lucero
Forum-lid

lucero 25 mei 2007 01:28

1.3.023
For road time trial competitions and for the following track competitions: individual and team pursuit, kilometre and 500 m, an extension may be added to the steering system. The distance between the vertical line passing through the bottom bracket axle and the extremity of the handlebar may not exceed 75 cm, with the other limits set in article 1.3.022 (B,C,D) remaining unchanged. A support for the elbows or forearms is permitted (see diagram «Structure (1B)»).
http://www.uci.ch/imgArchive/Rules/1gene-E.pdf (blz 65)

raydox
Forum-lid

raydox 25 mei 2007 11:10

dus voor wie het niet verstaat 
75cm  vanaf het midden van de trapas tot midden van de shifter (op de extensions)
als je zelf nogal groot ben  laten ze max 80cm ook toe

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 25 mei 2007 17:26

Om tot 80 cm te gaan was de extra eis dat de hoek die je onderarm met je bovenarm maakt niet meer dan 120 graden is (mits ik het me goed herinner).
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

davey
Forum-lid

davey 25 mei 2007 19:20

ok bedankt, :)  k zal er eens naar kijke

raydox
Forum-lid

raydox 26 mei 2007 21:16

ik zag net in het topic van specialized  een link naar de catalogus naar de specialized tt fiets   kmoet zeggen ik vind hem redelijk
weet er toevallig meer over   over gewicht  aero en etc. ?

jimmie
Forum-lid

jimmie 29 mei 2007 19:49

Een vraagje aan de kenners. Ik heb sinds kort een carbon tt stuur van bontrager. Nu wil ik alleen geen stuurlint om mijn remgreep maar sticker met ruw oppervlak.
Ik weet dat Zipp Vuka grip tape verkoopt, maar is nergens verkrijgbaar naar mijn idee. Heeft iemand toevallig een idee of een oplossing?

stijnemans
Forum-lid

stijnemans 29 mei 2007 21:19

Quoten: Origineel geplaatst door jimmie op 29 Mei 2007

Een vraagje aan de kenners. Ik heb sinds kort een carbon tt stuur van bontrager. Nu wil ik alleen geen stuurlint om mijn remgreep maar sticker met ruw oppervlak.
Ik weet dat Zipp Vuka grip tape verkoopt, maar is nergens verkrijgbaar naar mijn idee. Heeft iemand toevallig een idee of een oplossing?

schuurpapier
Je kan zelf nog kiezen in de dikte van de zandkorrels en des te meer/minder grip. Alleen niet zo simpel om aan te brengen want de achterkant plat niet.

raydox
Forum-lid

raydox 29 mei 2007 22:26

Quoten: Origineel geplaatst door stijnemans op 29 Mei 2007

Quoten: Origineel geplaatst door jimmie op 29 Mei 2007

schuurpapier
Je kan zelf nog kiezen in de dikte van de zandkorrels en des te meer/minder grip. Alleen niet zo simpel om aan te brengen want de achterkant plat niet.

kom kom je gaat toch geen "foor"  fiets maken .ten eerste schurpapier gaat verkorrelen  en trekt op niks 
stuur gewoon een mailtje naar zipp en daar kunnen ze je wel verder helpen

Plaats reactie