Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

ervaringen met math salden

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 04 mar 2009 13:31

Bij Roseversand betaal je 89 euro voor dit zadel. Maar, je hoeft tot 15 maart geen verzendkosten te betalen! Bij Salden betaal je 8 euro verzendkosten. Dus je betaalt per saldo 1 euro meer bij Roseversand, maar dan weet je wel zeker dat de garantie goed zit.

henrimarkelo
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 17 mei 2005 14:52

henrimarkelo 04 mar 2009 15:19

Oh kijk eens aan.. ja dat zal ik dan doen, scheelt bijna niks en garantie is idd goed daar! Thnx!

cer_velo
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 feb 2009 18:21

cer_velo 04 mar 2009 20:24

prjz schreef:
Cer_velo schreef:Ik ben hier nieuw, maar ik wou toch even een reactie kwijt over Salden.
Ik heb 4 weken geleden een S1 besteld. Die zou eigenlijk deze week geleverd worden. Ik heb gebeld en gemaild gisteren om te vragen wanneer die aankwam. Ze zeiden dat de fiets dinsdag zou aankomen en dat hij nu zich in de montagezone bevond. Nu kreeg ik gisteravond nog een mail dat de kaders een vertraging hadden en pas midden maart zouden aankomen.
Mijn wereld is gewoonweg ingestort!!!!! Die hebben mij dus eerst goed voor de zot gehouden. Zeer professioneel!


Dan zeg je toch dat je van de overeenkomst af wilt. Als ze jouw een bepaalde leveringstijd hebben toegezegd, maakt dit onderdeel uit van de afspraak.
Niet nakomen is dus einde overeenkomst. Zo moet je zulke dozenschuivers aanpakken.


Ik had wel een voorschot van 200euro moeten betalen.

blaffy10
Forum-lid
Berichten: 571
Lid geworden op: 04 feb 2006 21:21

blaffy10 04 mar 2009 20:34

Je wereld instorten omdat een fiets een paar weken later geleverd wordt lijkt mij iets te. Mocht je willen kan je vast nog van je overeenkomst af en krijg je je voorschot terug (al lijkt het een probleem waar zijn niks aan kunnen doen).

Heb je na 15-2 nog contact met ze gehad?

Zelf zondag wat besteld en het kwam netjes vanmiddag binnen.
Alstublaft.

simic
Forum-lid
Berichten: 1338
Lid geworden op: 22 jan 2008 19:45

simic 04 mar 2009 21:30

Je hebt dus een voorschot van 200 euro betaald. Als jij echt van die overeenkomst af wil moet je het gewoon hard spelen en middan in de zaak zeggen dat je beloofd is dat het frame op ( in welke week was het?) geleverd zou worden en dat je het geld terug wilt hebben omdat je het nodig hebt voor wedstrijden ofzo ( zou hebben zich toch niet gehouden aan hun afspraak?!)..Je kunt het proberen zou ik zeggen en zorg natuurlijk wel dat je in een volle zaak zit op zaterdag!

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 04 mar 2009 22:35

Je hebt dat frame besteld bij Salden en als hij dat niet kan leveren binnen de afspraken dan heb je alle recht de overeenkomst te ontbinden. Dat Salden nadien alsnog een frame geleverd krijgt is zijn probleem. Hij komt immers zijn afspraken niet na. Dus gewoon 200 eu ophalen. En inderdaad, moeilijk doen op zaterdagmidag helpt altijd enorm. En hard praten ook.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

dannyd
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jan 2009 20:33

dannyd 21 mar 2009 10:50

In augustus 2008 bij Math wilier izard gekocht, tot op vandaag 500 km gereden
heb last van bovenbeen en kuiten.Naar sportdokter geweest moest fiets opnieuw laten opmeten en afstellen.Blijkt frame te klein!Terug naar math om frame te ruilen + bijbetalen voor een groter.Toen ik daar naar buiten ging om fiets te halen om na te meten,was er onderling onder de mensen van math al afgesproken dat er geen ruil kwam! wat ze niet wisten was dat er nog iemand in de winkel stond die bij me was en die alles gehoord had. dit alles terwijl ze mijn fiets nog niet eens hadden gezien. met gevolg dat ik nog steeds met een te kleine kader zit.


grts danny

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5231
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 21 mar 2009 12:17

Ik denk dat Salden niet op een gebruikt frame zit te wachten. Als je je daar heb laten opmeten is het een ander verhaal.

simic
Forum-lid
Berichten: 1338
Lid geworden op: 22 jan 2008 19:45

simic 21 mar 2009 13:15

Inderdaad is het van groot belang of je je daar hebt laten opmeten. Zoals ik al zei moet je lekker op een zaterdag middag gaan of op een vrijdag middag gaan, is het lekker druk! Maar als zij je verkeerd hebben opgemeten, is het hun schuld.

dannyd
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jan 2009 20:33

dannyd 21 mar 2009 17:16

dat hebben ze zeker gedaan,ze hebben mij opgemeten
want ergens geven ze hun fout toch toe want ze hebben een langere
stuurpen gestoken en mijn zadel op maximum hoogte gezet.
ik vind het alleen kut dat ze niet willen meewerken aan een oplossing,
ik begrijp ook wel dat ze het frame zomaar niet zullen omruilen maar
ik was bereid om bij te betalen,maar ja nu zit ik ermee!

fiets381
Forum-lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 14 feb 2007 20:32

fiets381 21 mar 2009 19:30

Je kunt je fiets ook op marktplaats zetten dan krijg je er met een beetje geluk ook een betere prijs voor terug dan bij salden.
Dat geld kun je dan gebruiken om ergens anders een nieuwe fiets te kopen.

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5231
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 21 mar 2009 19:36

Of je verkoopt alleen je frame.

Plaats reactie