Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Hoe Tevreden over je FM ???

kikkie
Forum-lid
Berichten: 794
Lid geworden op: 30 mei 2006 01:15

kikkie 20 okt 2010 21:55

Even een dikke duim voor bikeparts4u.nl

10 Minuten na bestellen kreeg ik een telefoontje om het door te spreken en ivm levertijd een alternatief aan te raden. Toen maakte ik via Paypal perongeluk 2x het bedrag over. Belde er over en nog aan de telefoon had ik een mailtje dat het teruggeboekt was. Aardige gast, super service en best heel goedkoop
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.

"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27883
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 20 okt 2010 22:12

Bikeparts4u is inderdaad een aanrader, in Nederland ook één van de goedkoopste. En de service is inderdaad uitstekend. Laatst had ik een paar helmpads nodig en een zadelpen; kreeg de helmpads voor niks. Super service.

Ook fijn is dat Serge het gewoon zegt als het langert duurt. Andere webshops houden je dan aan het lijntje.

madhill
Forum-lid
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 mar 2006 19:55

madhill 20 okt 2010 23:28

Ik doe er 50 minuten over om bij Evertse in Zierikzee te komen en ga toch steeds terug.
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra

jefrey
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 11 okt 2007 22:47

jefrey 21 okt 2010 02:15

Een tijdje terug een wat mindere ervaring met www.bike24.net (gevestigd in Duitsland); na een paar weken wachten zonder haast maar contact opgenomen. De bestelling was volgens hen al afgeleverd. Bewijslast lag bij de verzender maar daar wilde zij niets van weten. Kwam er op neer dat ik gewoon pech had. Paar weken later kreeg ik een mailtje dat er 'wat' fout was gegaan en dat het pakketje verzonden was. Zonder enige excuus. Verwacht dus geen (goede) service en zou daar zeker GEEN grote bestellingen doen.

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 21 okt 2010 02:19

Ook ik geef Bikeparts4u.nl een dikke +

super service, duidelijk en prima geprijsd, veel betere (internet)shops zijn er denk ik niet
bovendien de meest complete baanshop van nederland (en misschien wel europa)

Onlangs ook bij Tom Rooth geweest voor de wissel van een body.. een klusje van 1 minuut. Zelf ontbrak bij mij het gereedschap.
Rooth wilde niet helpen, hij had het druk zei hij. Kon aan het eind van de middag terugkomen.
Bij mij een slechte beurt gemaakt en zal daar niet snel terugkomen

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 21 okt 2010 09:22

En hier ook meerdere positieve ervaringen met Bikeparts4u!

Kernwoorden wat mij betreft: flexibel, meedenken, snel (reacties + levertijden) en vakmanschap. Erg prettig zo'n adres.

kikkie
Forum-lid
Berichten: 794
Lid geworden op: 30 mei 2006 01:15

kikkie 21 okt 2010 09:53

Tijd voor een winkel Serge;)
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.

"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"

Gebruikersavatar
chillian
Forum-lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 aug 2009 17:17
Locatie: Maastricht

Gebruikersavatar chillian 28 jun 2011 21:39

Afgelopen zondag avond een bestelling geplaatst bij Bikeparts4U. Gelijk dezelfde avond een reactie terug dat de bestelling woensdag of donderdag uitgeleverd zou worden.

En vandaag was de bestelling al in huis! Top service, snelle levertijden. Helemaal goed!

diamond
Forum-lid
Berichten: 604
Lid geworden op: 10 mar 2007 20:58

diamond 29 jun 2011 22:02

Inderdaad Serge/Bikeparts4U top gast en goede/snelle levering,en denkt ook met je mee +++

diamond
Forum-lid
Berichten: 604
Lid geworden op: 10 mar 2007 20:58

diamond 29 jun 2011 22:02

Inderdaad Serge/Bikeparts4U top gast en goede/snelle levering,en denkt ook met je mee +++

vandijkhuizen
Forum-lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 mei 2011 11:43

vandijkhuizen 30 jun 2011 15:35

stokie schreef:Ook ik geef Bikeparts4u.nl een dikke +

super service, duidelijk en prima geprijsd, veel betere (internet)shops zijn er denk ik niet
bovendien de meest complete baanshop van nederland (en misschien wel europa)

Onlangs ook bij Tom Rooth geweest voor de wissel van een body.. een klusje van 1 minuut. Zelf ontbrak bij mij het gereedschap.
Rooth wilde niet helpen, hij had het druk zei hij. Kon aan het eind van de middag terugkomen.
Bij mij een slechte beurt gemaakt en zal daar niet snel terugkomen
Heeft die fietsenmaker wel eens wat aan je verdient of was je van plan hem in de toekomst nog wat ''handel'' te gunnen?
Als dat niet het geval is zou ik er ook niet op zitten te wachten om een klusje van 1minuut te doen.
Wat zou hij dan mogen rekenen? € 1,20 ofzo? Voor een vaste klant ligt dit natuurlijk heel anders.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 30 jun 2011 15:37

Je kan toch gewoon betalen voor het klusje? Als Stokie tevreden is dan was de kans aanzienlijk geweest dat hij vaker langs zou gaan, nu is het vrijwel uitgesloten.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie