Kuota
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door mati948 op 10 Februari 2007
Jap dat zijn ze waar vindt je die en hoeveel kosten ze?????
dat zijn xentis mark 1 wielen, alle info bij forumlid c a s r a n
dat zijn xentis mark 1 wielen, alle info bij forumlid c a s r a n
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Nooit gehoord van www.google.be?
Nooit gehoord van www.google.be?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Zolang eender welke fiets niet onder de 6,8kg komt is er geen probleem voor wedstrijden.
http://www.triathlonranking.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Mag je eigenlijk met een kuato kebel wedstrijdenrijden???? of is hij te licht????
Wat is een Kuato????????????????????????????? (na 1 vraagteken zie ik ook dat het een vraag is hoor)
Als je 't over de Kuota Kebel hebt, ja je mag er uiteraard wedstrijden mee rijden, zolang je hem maar boven de 6,8kg afbouwt. Het is altijd de afbouw die voor het grootste gedeelte het totale gewicht van je fiets uitmaakt hoor.
edit: Ironpete was me te snel af.
Mag je eigenlijk met een kuato kebel wedstrijdenrijden???? of is hij te licht????
Wat is een Kuato????????????????????????????? (na 1 vraagteken zie ik ook dat het een vraag is hoor)
Als je 't over de Kuota Kebel hebt, ja je mag er uiteraard wedstrijden mee rijden, zolang je hem maar boven de 6,8kg afbouwt. Het is altijd de afbouw die voor het grootste gedeelte het totale gewicht van je fiets uitmaakt hoor.
edit: Ironpete was me te snel af.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Lees en zoek 1e eens even voordat je (in dit geval wederom domme) vragen gaat stellen! Met vragen is helemaal niets mis, maar nu zijn andere mensen dingen aan het opzoeken voor je die je zelf best kunt opzoeken of discussies opnieuw beginnen die 2 weken geleden nog gevoerd zijn.