Pinarello
Dit is nog eens een coole Pinarello, met de eerste LW Ventoux wielen!!!
Of in een Paris:
Of in een Paris:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door pjotr op 06 Mei 2006
hele vette fietsen van Lee.. Jammer dat het witte zadel na paar ritjes in geel verkleurt. Die Ventoux wieltjes zien er super uit met die Dugast Tubes
Ik zie het probleem niet. Dan koop je toch gewoon een nieuw?
hele vette fietsen van Lee.. Jammer dat het witte zadel na paar ritjes in geel verkleurt. Die Ventoux wieltjes zien er super uit met die Dugast Tubes
-
- Forum-lid
Eh... KWIJL!
Prachtige tubes ook, staan echt mooi op een Pina.
Heeft hij bewust z'n snelspanner verkeerd om op z'n Dogma?
Prachtige tubes ook, staan echt mooi op een Pina.
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 06 Mei 2006
Kan hij makkelijk doen idd.
En die wielen met die dugasten zijn zooooooooooow koewl
Kan hij makkelijk doen idd.
En die wielen met die dugasten zijn zooooooooooow koewl
-
- Forum-lid
Prachtig!! Hoe hoog is de rolweerstand van die dugasts t.o.v. bijvoorbeeld veloflex?
Ik neem aan dat Lee koerst maar met welke fiets rijdt hij dan?
Ik neem aan dat Lee koerst maar met welke fiets rijdt hij dan?
-
- Forum-lid
Zag net de montello van IB - Caisse d'Epargne op tv. Zag er goed uit.
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 06 Mei 2006
Waarschijnlijk er eventjes vlug in gezet voor de foto (achteraan zelfs geen snelspanner en cassette: dat is mogelijk, Kuiper!!)... 'k had het ook gezien.
'k Heb net foto's van de Ventoux wielen aan volle resolutie binnen gekregen... wow!
Waarschijnlijk er eventjes vlug in gezet voor de foto (achteraan zelfs geen snelspanner en cassette: dat is mogelijk, Kuiper!!)... 'k had het ook gezien.
'k Heb net foto's van de Ventoux wielen aan volle resolutie binnen gekregen... wow!
Quoten: Origineel geplaatst door pinarellofan op 06 Mei 2006
Jup, dat is een nieuw modelletje. Ze hadden er eentje mooi in rood-wit gespoten; deze is in nude carbon. Merk op dat ie iets weg heeft van de Cervélo, Trek TTX, Time RXR... en eindelijk een zadelpen in orde:
Jammer dat de afmontage (remgrepen, omgekeerde shifters, etc.) hier zo lelijk is!
Jup, dat is een nieuw modelletje. Ze hadden er eentje mooi in rood-wit gespoten; deze is in nude carbon. Merk op dat ie iets weg heeft van de Cervélo, Trek TTX, Time RXR... en eindelijk een zadelpen in orde:
Jammer dat de afmontage (remgrepen, omgekeerde shifters, etc.) hier zo lelijk is!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die Paris blijft toch mijn favoriet. Setje mooie wielen er in een gaan met dat ding! Maar helaas zo belachelijk duur in NL ![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik vind de zadelpen nog steeds een beetje vreemd lijken maar het is zeker beter dan de vorige. Maken ze deze fietsen ook gewoon in Treviso?
Edit: Ik lees net dat het een one off voor voor Gutierrez is.
Edit: Ik lees net dat het een one off voor voor Gutierrez is.
Quoten: Origineel geplaatst door pinarellofan op 06 Mei 2006
Ik vind de zadelpen nog steeds een beetje vreemd lijken maar het is zeker beter dan de vorige. Maken ze deze fietsen ook gewoon in Treviso? Edit: Ik lees net dat het een one off voor voor Gutierrez is.
Een frame in totaal nieuwe carbonvorm voor 1 renner? Waar las je dat? Ik geloof het nooit... Het begint bij me ook duidelijk te worden waarom de Caisse d'Epargne renners met Opera-Montello's belven rijden: ik dacht dat het nieuwe kleurenschema nog niet klaar zou zijn en in orde zou komen tegen de Tour, maar het zullen m.i. allemaal nieuwe (en deze) TT-fietsen worden. Dit ding komt er wel door hoor, denk ik, beetje zoals de TTX bij Trek (oorspronkelijk ook enkel Lance).
Ik vind de zadelpen nog steeds een beetje vreemd lijken maar het is zeker beter dan de vorige. Maken ze deze fietsen ook gewoon in Treviso? Edit: Ik lees net dat het een one off voor voor Gutierrez is.
Een frame in totaal nieuwe carbonvorm voor 1 renner? Waar las je dat? Ik geloof het nooit... Het begint bij me ook duidelijk te worden waarom de Caisse d'Epargne renners met Opera-Montello's belven rijden: ik dacht dat het nieuwe kleurenschema nog niet klaar zou zijn en in orde zou komen tegen de Tour, maar het zullen m.i. allemaal nieuwe (en deze) TT-fietsen worden. Dit ding komt er wel door hoor, denk ik, beetje zoals de TTX bij Trek (oorspronkelijk ook enkel Lance).