Trek
wow daddy yo yo!
Wat een bike is dat zeg! Met recht een droomfiets, heel veel plezier ermee, maar dat zal best wel lukken denk ik.
1 nadeel van zo'n fiets is dat je niet meer kan zeggen dat het aan je fiets ligt als je geklopt wordt.....
Wat een bike is dat zeg! Met recht een droomfiets, heel veel plezier ermee, maar dat zal best wel lukken denk ik.
1 nadeel van zo'n fiets is dat je niet meer kan zeggen dat het aan je fiets ligt als je geklopt wordt.....
"Try not. Do or do not......there is no try"
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 30 Juli 2006
Quoten: Origineel geplaatst door TrekMadone op 30 Juli 2006
Ook wel leuk is dat de loodzware Trek-vork door een Ritchey vervangen is.
Loodzwaar!?
Verklaar u nader.
Al eens een voorvork van een Trek fiets gewogen? De meeste zijn boven de 400gr, sommige zelfs boven de 450 of 500gr!
Deze Ritchey draait rond de 320gr. Dan weet je 't wel.
Heb zelf een Trek 5500 uit 2003 en een paar weken geleden de standaard vork gewogen: 528 gram. Dit was incl. de expander en volgens mij ook de sensor van mijn Flightdeck.Een Easton EC90SL ligt mooi te wachten totdat deze gemonteerd wordt.Dat zal wel in eht najaar worden als ik de racefiets niet meer gebruik.Het gewicht van de Easton EC90SL is 350 gram. En daar zal nog wel een paar gram vanaf gaan aangezien de vork nog niet is ingekort.
Loodzwaar!?
Verklaar u nader.
Al eens een voorvork van een Trek fiets gewogen? De meeste zijn boven de 400gr, sommige zelfs boven de 450 of 500gr!
Deze Ritchey draait rond de 320gr. Dan weet je 't wel.
Heb zelf een Trek 5500 uit 2003 en een paar weken geleden de standaard vork gewogen: 528 gram. Dit was incl. de expander en volgens mij ook de sensor van mijn Flightdeck.Een Easton EC90SL ligt mooi te wachten totdat deze gemonteerd wordt.Dat zal wel in eht najaar worden als ik de racefiets niet meer gebruik.Het gewicht van de Easton EC90SL is 350 gram. En daar zal nog wel een paar gram vanaf gaan aangezien de vork nog niet is ingekort.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 31 Juli 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 30 Juli 2006
Twee kleine puntjes die ik zou verbeteren: de kettingbladen, die van Dura-Ace zullen ook prachtig staan en de ketting, weer zo'n gouden ketting op een fiets waar een gewone zilveren veel beter op staat.
Dat zijn nu juist twee sublieme details! Eens iets anders dan de Dura-Ace bladen vind ik echt wel cool (excuus voor de grote foto's; geen zin/tijd om ze te verkleinen):
Loodzwaar!?
Verklaar u nader.
Alsof jij dat niet weet .... leek wel een stalen pijp..
Ik zal die pijp volgende keer meebrengen! Mag jij drie keer raden......
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 30 Juli 2006
Twee kleine puntjes die ik zou verbeteren: de kettingbladen, die van Dura-Ace zullen ook prachtig staan en de ketting, weer zo'n gouden ketting op een fiets waar een gewone zilveren veel beter op staat.
Dat zijn nu juist twee sublieme details! Eens iets anders dan de Dura-Ace bladen vind ik echt wel cool (excuus voor de grote foto's; geen zin/tijd om ze te verkleinen):
Loodzwaar!?
Verklaar u nader.
Trek Madone 5.9 Aero, Tune Olympic Gold, Dura Ace enzovoort......en Shamalletjes
Quoten: Origineel geplaatst door TrekMadone op 01 Augustus 2006
Als je maar niet denkt dat je die pijp ergens laten kan ....
Als je maar niet denkt dat je die pijp ergens laten kan ....
-
- Forum-lid
Ga eens aan het werk!!!
Trek Madone 5.9 Aero, Tune Olympic Gold, Dura Ace enzovoort......en Shamalletjes
-
- Forum-lid
Allicht.
Hierbij twee recente foto's van mijn Trek...
Ja ik weet het, ons gras is uitgedroogd terwijl we op vakantie waren
Upgrades/veranderingen tov vorige foto's:
- Speedplay Zero Chromo pedalen (mmg door Sharkman)
- Syntace f99 stuurpen (recall van Syntace)
- Corima Aero wielen
- Specialized Toupé zadel
Ja ik weet het, ons gras is uitgedroogd terwijl we op vakantie waren
Upgrades/veranderingen tov vorige foto's:
- Speedplay Zero Chromo pedalen (mmg door Sharkman)
- Syntace f99 stuurpen (recall van Syntace)
- Corima Aero wielen
- Specialized Toupé zadel
"Courir, c\'est mourir un peu" - T. Krabbé
wederom mooie update's david, heb wel ff een vraagje, die corima aero wielen.. heb je gekozen voor tubes of toch nog cylinders.. overigens is een zadelpen ZNDER setback geen betere optie voor je. gezien 't fiet dat je t zadel nu vrijwel helemaal achteraan plaatst
Quoten: Origineel geplaatst door lancev7 op 01 Augustus 2006
wederom mooie update's david, heb wel ff een vraagje, die corima aero wielen.. heb je gekozen voor tubes of toch nog cylinders.. overigens is een zadelpen ZNDER setback geen betere optie voor je. gezien 't fiet dat je t zadel nu vrijwel helemaal achteraan plaatst
Gezien de velg lijken het me tubes.En volgens mij heeft hij het zadel helemaal vooraf geplaatst.Oftewel helemaal achterop de rails geplaatst. Is maar net hoe je het bekijkt )
Gezien de velg lijken het me tubes.En volgens mij heeft hij het zadel helemaal vooraf geplaatst.Oftewel helemaal achterop de rails geplaatst. Is maar net hoe je het bekijkt )
Race: Giant TCR en Giant Propel
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door wezep op 01 Augustus 2006
Quoten: Origineel geplaatst door lancev7 op 01 Augustus 2006wederom mooie update's david, heb wel ff een vraagje, die corima aero wielen.. heb je gekozen voor tubes of toch nog cylinders.. overigens is een zadelpen ZNDER setback geen betere optie voor je. gezien 't fiet dat je t zadel nu vrijwel helemaal achteraan plaatst
Gezien de velg lijken het me tubes.
En volgens mij heeft hij het zadel helemaal vooraf geplaatst.
Oftewel helemaal achterop de rails geplaatst. Is maar net hoe je het bekijkt )
op de foto ja, maar hij heeft dingen veranderd...kijk onder de foto. Dat staat nog niet op de foto
Quoten: Origineel geplaatst door lancev7 op 01 Augustus 2006wederom mooie update's david, heb wel ff een vraagje, die corima aero wielen.. heb je gekozen voor tubes of toch nog cylinders.. overigens is een zadelpen ZNDER setback geen betere optie voor je. gezien 't fiet dat je t zadel nu vrijwel helemaal achteraan plaatst
Gezien de velg lijken het me tubes.
En volgens mij heeft hij het zadel helemaal vooraf geplaatst.
Oftewel helemaal achterop de rails geplaatst. Is maar net hoe je het bekijkt )
op de foto ja, maar hij heeft dingen veranderd...kijk onder de foto. Dat staat nog niet op de foto