Scott
Inderdaad,
En de volgende staat alweer op stapel (deze keer met thomson X2 die er zeer goed bij staat en een FSA shallow setback) ziet er in het echt zeer fraai uit (eigenaar gaat voor een stijve en betrouwbare fiets en minder lichtgewicht).
En de volgende staat alweer op stapel (deze keer met thomson X2 die er zeer goed bij staat en een FSA shallow setback) ziet er in het echt zeer fraai uit (eigenaar gaat voor een stijve en betrouwbare fiets en minder lichtgewicht).
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 25 Mei 2006
Inderdaad,
En de volgende staat alweer op stapel (deze keer met thomson X2 die er zeer goed bij staat en een FSA shallow setback) ziet er in het echt zeer fraai uit (eigenaar gaat voor een stijve en betrouwbare fiets en minder lichtgewicht).
Minder lightgewicht......, maar wel met 'lightgewicht' wielen....en waarschijnlijk ook na aankoop van deze fiets een lightgewicht portemonnee!
Blijft een topframe om te zien deze Scott CR1!
Inderdaad,
En de volgende staat alweer op stapel (deze keer met thomson X2 die er zeer goed bij staat en een FSA shallow setback) ziet er in het echt zeer fraai uit (eigenaar gaat voor een stijve en betrouwbare fiets en minder lichtgewicht).
Minder lightgewicht......, maar wel met 'lightgewicht' wielen....en waarschijnlijk ook na aankoop van deze fiets een lightgewicht portemonnee!
Blijft een topframe om te zien deze Scott CR1!
You can never be too Specialized
Klopt, voorkomt dat je je wielen moet balanceren. Ik heb hier de Topeak vertielverlenger toegepast waardoor je het ventiel op afstand kan openen, oppompen en sluiten, werkt perfect. (p.s. de ventielopeningen zijn uiteraard met tape te sluiten).
Quoten: Origineel geplaatst door Eric E op 26 Mei 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 25 Mei 2006
Inderdaad,
En de volgende staat alweer op stapel (deze keer met thomson X2 die er zeer goed bij staat en een FSA shallow setback) ziet er in het echt zeer fraai uit (eigenaar gaat voor een stijve en betrouwbare fiets en minder lichtgewicht).
Minder lightgewicht......, maar wel met 'lightgewicht' wielen....en waarschijnlijk ook na aankoop van deze fiets een lightgewicht portemonnee!
Blijft een topframe om te zien deze Scott CR1!
OMG...zie nu pas dat ik er een leuk mengelmoesje van nederlands en engels van heb gemaakt....lightgewicht...haha!
Inderdaad, strakke oplossing met dat ventiel! Ziet er goed uit!
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 25 Mei 2006
Inderdaad,
En de volgende staat alweer op stapel (deze keer met thomson X2 die er zeer goed bij staat en een FSA shallow setback) ziet er in het echt zeer fraai uit (eigenaar gaat voor een stijve en betrouwbare fiets en minder lichtgewicht).
Minder lightgewicht......, maar wel met 'lightgewicht' wielen....en waarschijnlijk ook na aankoop van deze fiets een lightgewicht portemonnee!
Blijft een topframe om te zien deze Scott CR1!
OMG...zie nu pas dat ik er een leuk mengelmoesje van nederlands en engels van heb gemaakt....lightgewicht...haha!
Inderdaad, strakke oplossing met dat ventiel! Ziet er goed uit!
You can never be too Specialized
"Sharkman: Lever je de FSA zadelpen zelf? Ben namelijk op zoek naar een setje"
Kan maar ik geef de voorkeur aan Syntace deze hebben sinds kort een zeer fraaie zadelpen (is even duur als die van FSA) en hun voorbouw en stuur zijn echt stukken beter.
Tja het zijn dezelfde banden als die van TS maar ik heb ze nu volledig zwarte en met wit stootband (de laatste vindt ik fraaier). Voorheen had ik er klassieke conti's met bruine zijkant op wat ook niet verkeerd was.
Kan maar ik geef de voorkeur aan Syntace deze hebben sinds kort een zeer fraaie zadelpen (is even duur als die van FSA) en hun voorbouw en stuur zijn echt stukken beter.
Tja het zijn dezelfde banden als die van TS maar ik heb ze nu volledig zwarte en met wit stootband (de laatste vindt ik fraaier). Voorheen had ik er klassieke conti's met bruine zijkant op wat ook niet verkeerd was.
Quoten: Origineel geplaatst door martijntijn op 14 Maart 2006
Nou bij deze dan maar is een foto van mijn scott, weliswaar nog een beetje in de opbouw:De remmen komen er binnenkort op... Ook zal ik later in het -nu nog prille- seizoen mijn veloflex black bandjes om de wielen vouwen
Waar koop jij die Veloflex black bandjes en welke remblokken gebruik jij i.c.m. je Eurus wielen op de foto onderaan je posts?
Nou bij deze dan maar is een foto van mijn scott, weliswaar nog een beetje in de opbouw:De remmen komen er binnenkort op... Ook zal ik later in het -nu nog prille- seizoen mijn veloflex black bandjes om de wielen vouwen
Waar koop jij die Veloflex black bandjes en welke remblokken gebruik jij i.c.m. je Eurus wielen op de foto onderaan je posts?
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector
Jan Janssen Vector
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 26 Mei 2006
Die wielen blijven hier (zijn van mij maar waren nodig om het frame veilig weg te kunnen zetten.
(overigens valt je niets op aan het achterwiel??)
Kijk ik scheel of zijn daar alle spaken zwart ipv bruin/zwart.
Die wielen blijven hier (zijn van mij maar waren nodig om het frame veilig weg te kunnen zetten.
(overigens valt je niets op aan het achterwiel??)
Kijk ik scheel of zijn daar alle spaken zwart ipv bruin/zwart.