Montage van mijn Scott CR1
LeviLe®i©pheimer schreef:Miquelito schreef:Mooi om te lezen TSBiker!
Heb veel gehad aan de uitleg over het tapen van je stuur, is bij mij nu echt prachtig geworden, al zeg ik het zelf.
Zou je mij ook het document willen mailen?
miquelito85@hotmail.com
Alvast bedankt!
Groeten Michiel
Echt een mooi topic dit idd. Wou echter net een stuurlintje om m'n stuur gaan wikkelen en nu zie ik dat de foto's opeens zijn verdwenen . Die keren vast niet weer terug helaas.
toch wel (normaal gezien toch), ik ben vorige week bij mijn provider van abonnement verandert en blijkbaar hebben ze het verkeerde geactiveerd (1 zonder webruimte), straks ga ik terug de juiste hebben en probeer ik alles weer terug te herstellen.
even over het stuurlint wikkelen, in mijn topic doe ik het bij shimano hendels. Bij campa gebruik ik wel degelijk ook een klein stukje dwars op de remgreep hoor (maar niet het hele stuk dat vaak bij stuurlinten meekomt, ongeveer 2/3de ervan)
-
- Forum-lid
De foto's doen het niet meer
-
- Forum-lid
Beginnertje schreef:Ah, hier komt weer een van TS zijn interressante lessen!!
Wat moet er nu nog worden gedaan aan je fiets? Een ketting zag ik op de foto, maar verder toch niks meer?
is het echt nodig om zoveel lijm op die tube te doen?
De opmerking over de verdwenen foto's is al van lang geleden. Ik in het verleden de uitleg van TS-biker (met foto's) eens als pdf opgeslagen. Makkelijk om uit te printen en er bij te houden als je je stuurlintje gaat wikkelen.
Bij deze.
Bij deze.
zo dit is allemaal zeer bruikbare info hoor
toppie dit
toppie dit
http://www.joostvv2.nl" onclick="window.open(this.href);return false;