Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

specialized
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 apr 2005 00:11

specialized 02 okt 2005 21:07

Hoi, na een aantal posts op dit forum ga ik mezelf ook even voorstellen. Mijn naam is Remy, ben 21 jaar en woon in St.Geertuid (limburg)
Sinds mijn 14e ben ik lid van de tourclub WTC st.geertruid Vooruit, die misschien bekend is bij sommigen van de mergelheuvelland 2 daagse. Hierbij help ik ook mee met uitzetten van MTB routes, afgelopen keer een stuk van de 50km van zaterdag en de 35 km van zondag.

Daarnaast ben ik ook sinds een jaar lid van Dutch Mountains, de studenten fiets vereniging uit Maastricht. Heb dit jaar ook meegereden met het NSK in Nijmegen bij de licentiehouders, maar dat ging me toch te hard, na 4 rondjes werd mijn groepje uit de koers gehaald. Ik heb wel eerder een aantal wedstrijden uitgereden in Someren en Helenaveen.

Een foto van mij en mijn fiets is te zien in het 'de gezichten achter de nicknames' topic. Daar te zien op de Alpe d'Huez (49"20')
Met mijn 58 kg is bergop dan ook mijn specialiteit.
Die fiets (8,8 kg) is overigens nieuw sinds dit voorjaar.
Vanaf nu tot aan het nieuwe seizone zal ik denk ik voornamelijk gaan MTBen.

edwinfe
Forum-lid
Berichten: 445
Lid geworden op: 17 okt 2005 00:03
Locatie: Pijnacker

edwinfe 17 okt 2005 01:50

Even vorstellen maar. Het blad fiets ken ik al jaren en de internetsite ken ik ook al langer, althans de laatste tijd niet aangedaan. Sinds gisteren kwam ik toevallig op dit forum terrecht en zag eigenlijk hoeveel op dit forum gepost wordt. Staat veel info op het forum.

Ik ben dus Edwin ,33 jaar, woon in Pijnacker en werk in het ErasmusMC te Rotterdam. Wat ik daar doe ga ik hier niet vertellen, want dat wordt een beetje saai denk ik. Ik ben laat begonnen met fietsen (25J). Een paar jaar een licentie gehad, maar niet niet meer. Met een gezin vind ik het moeilijk te combineren, maar ik begin er toch weer aan denk ik. De laatste tijd niet veel gefietst. Vanaf dec 2004 kamp ik met de ziekte van pfeiffer. Ik ben er nu wel vanaf en zit met de nasleep en die is ook bijna over, maar voor mijn gevoel ben net zover als toen ik 25j was.

Verder heb ik nog een andere liefde. DUCATI! Net zoals het fietsvirus bestaat er ook een DUCATIVIRUS. Maar de fiets wint het ip nog steeds op de zondag ;-)

Verder heb ik Jonkers en dat is er eentje met LUGS! Persoonlijk vind ik dat erg mooi. Daarnaast denk ik er over om mijn Schouten ALu weer op de te bouwen, want die staat nu ook stof te happen op de zolder.

Ook maar een fotootje. Dit was tijdens een 1/4 Triathlon te Deil in 2004 samen met twee collega's een trioteam.
De img functie doet het niet. Coppy en paste dan maar.

http://edwindehaas.fotopic.net/p7900389.html

Edwin.


ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 17 okt 2005 10:47

Quoten: Origineel geplaatst door Polly op 29 September 2005


Hallo ik fiets nu zo'n twee jaar en lees al een tijd dit form. Mijn naam is Jan, ben 55 jaar, 183 m en weeg 74 kg.Ik heb altijd al gesport en altijd twee tot drie keer getraind per week. Als je ouder wordt gaan de gewrichten protesteren en dan is fietsen, schaatsen en skeeleren een goed alternatief.
Paar jaar geleden met een hybride de Izoard opgereden, toen in de bovenste haarspeldbochten wel klein stukje moeten lopen, maar was wel leuk en vooral het weer naarbeneden suizen.
In 2003 begonnen op een oude Nishiki van mijn broer. De 100km AGR toen   gereden. daarna met mooi weer blijven fietsen en skeeleren. swinters schaats ik. en o ja ik woon in Breda 5 minuten van de schaatsbaan vandaan.
In mei 2004 een nieuwe fiets gekocht. Een Bianchi ML3 met Veloce cranck en de rest Mirage. Bevalt mij heel goed, al zou het allemaal iets lichter mogen.
Verder heb ik nog de AGR 150 km gereden en tweemaal LBL 170 km. Ook de Feryn tour 150 km nog gereden, maar dat vind ik een ongezellige tocht vwb de omgeving.
Afgelopen vakantie de MV gereden in 1.54. Trainen doe ik 2 tot 3 x per week. Afstanden zijn 56, 70 en 100 km met een gemiddelde van 28 tot 30 km.
Goed het slechte weer is weer begonnen en volgende week gaat de schaatsbaan open dus het fietsen alleen nog als het echt mooi weer is en droog is.
Wie woont er in Breda? om te fietsen en schaatsen.


Als je op 5 minuten van de schaatsbaan woont, woon je ook 5 minuten van de (verlichte) wielerbaan van Breda Knooppunt.  Toch liever schaatsen dan fietsen in de winter?
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

Gebruikersavatar
bontempi
Forum-lid
Berichten: 259
Lid geworden op: 23 okt 2005 21:40

Gebruikersavatar bontempi 24 okt 2005 22:10

Hallo ik ben René. geboren in 1958 en fiets nu alweer een groot aantal jaren. Na een aantal jaren getoerd te hebben heb ik midden jaren negentig een paar jaar geprobeerd om met een licentie het peloton te volgen. dat viel niet mee gezien mijn lichaamsbouw (variabel 90-100 kilo). Nu weer met veel plezier op de fiets zonder verplichtingen. Samen met mijn zoon maak ik regelmatig het middengebergte in Frankrijk onveilig. maar mijn voorkeur gaat toch uit naar het plattelandstoempen, dat ligt mij aanmerkelijk beter.

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 26 okt 2005 15:51

Hallo Allemaal,
Mijn naam is Cor en ik woon in Berlicum NB.
Ben 39 jaar en sinds enkele maanden weer fanatiek aan fietsen.
In het topic "late beginners" kun je meer info over mij vinden.
"Afstappen is geen optie"

ka-em
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 okt 2005 22:00

ka-em 28 okt 2005 22:58

Laat ik me ook maar even voorstellen.Ik ben Jan en 52 jaar .Ik fiets al jaren met af en toe een toertocht ,zoals de Waalse Pijl,Ardens brevet Limburgs Mooiste.De laatste jaren waag ik me niet meer aan ritten langer dan 150 km.Wel gaat de fiets (Koga;bij sommigen op het forum maak ik hiermee niet zo'n beste beurt,maar voor mij fietst ie als een tierelier) mee op vakantie naar de alpen (afgelopen zomer omg.Barcelonnette) Ik rij zo'n 3000km per jaar.

virenque
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 okt 2005 20:42

virenque 31 okt 2005 12:50

Hallo, als nieuw forumlid wil ik me ook voorstellen :
Ben J uit West-Vlaanderen en 38 jaar.  Pas 5 jaar terug besliste ik om te sporten en koos uiteindelijk voor de fiets.
Vooral onder stimulans van de vaste trainingsmaat, Briek, slaagde ik erin gestaag te vorderen.  De mooie tempo-ritten van de lokale wielertoeristenclub zorgen voor een goede basisconditie om de diverse toertochten te fietsen (rvv, e3-prijs, waalse pijl, tbt, gent wevelgem...)
Als belangrijkste prestatie vermeld ik 'La Marmotte'.
Als doel stel ik verdere deelnames aan cyclo-sportieven voorop.

ankiepankie
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2005 13:25

ankiepankie 31 okt 2005 13:32

Hallo, ik ben Anne, sinds juli dit jaar aan het fietsen, zo'n één á twee keer per week. Ik rijd op een rode Colnago, weet niet precies hoe oud ie is of wat voor n type het is, maar hij fietst in ieder geval prima!
Werk in het dagelijks leven als secretaresse, dus da's heel wat anders...!
Ik woon in Apeldoorn, perfecte plaats als startpunt, je kunt echt alle kanten op: naar het bos, hei, weilanden, en de hoogste "berg" van de Veluwe, de Posbank, is goed aan te fietsen. Heb deze nu een keertje of vier gedaan, best wel leuk, zo'n uitdaging.
Groetjes!

joppie
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 aug 2004 12:07

joppie 04 nov 2005 10:17

@Il Grasso, ik woon in Breda en circa 5 minuten van de ijs/fietsbaan. Ik ben er echter nooit geweest.
Woon jij in de Haagse Beemden ?
 

bianchisl3
Forum-lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 29 okt 2005 22:48

bianchisl3 04 nov 2005 19:01

Net nieuw op dit forum, even voorstellen dus: Ik ben Hans, 44 jaar uit Rotterdam. Op dit moment bezig met de opbouw van een Bianchi SL3, maar fiets nu op een van Herwerden Super Route met een Daytona groep. Voor de kinderen heb ik een Fausto Coppi Neuron met Xenon opgebouwd en een Bianchi Mega Pro eveneens met Xenon. Mijn vrouw fietst op een Pinarello Gavia met Record 8 speed. Mijn oudste zoon van 10 (met de Coppi) fietst regelmatig mee op zondagochtend, de jongste van 8 is daar nog niet aan toe, maar volgend jaar zal ik af en toe een rondje met hem kunnen gaan fietsen denk ik.
Groet, Hans

wegpiraat
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 nov 2005 14:28

wegpiraat 10 nov 2005 14:57

hoi
ik ben Rob, 27 jaar en woon in dordrecht. Net nieuw hier, al volg ik het forum wel al een tijdje. inmiddels rijd ik al zo'n 2,5 jaar rond op mijn gazelle playa. indertijd gekocht voor een fietsvakantie trekkend door Frankrijk, die er echter nooit van is gekomen. Wil, zodra er wat geld is, een racefiets kopen, maar voorlopig houd ik het nog prima uit op mn huidige crosshybride (tis maar wat je gewend bent). De laatste 1,5 jaar ben ik behoorlijk fanatiek geworden en fiets nu minimaal 4 keer per week. Waarbij ik eigenlijk juist op moet passen, na berichten hier en trainingsboeken, niet alleen maar als een idioot door de polder te rauzen, maar ook wat meer rustige duurtraining te doen. Begin de omgeving van Dordrecht, dan ook aardig te verkennen (met als uitschieter Amsterdam). en het gave is,dat er nog steeds schot in zit en ik het alleen maar leuker begin te vinden. Nu nog een goeie maat van me weer flink aan het fietsen krijgen (heeft 2 jaar geleden de tour d'Afrique gereden, maar nu vooral hard aan werk) kunnen we komende zomer weer mooie toertochtjes maken en eventueel wat cyclo's gaan rijden.
 

eddiebouncer
Forum-lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:44

eddiebouncer 23 dec 2005 18:30

Zocht dit topic, blijk ie helemaal afgezakt. Dat kan toch niet! Even een schopje naar boven...
Mijn fiets is bezeten!

Plaats reactie