Takkenweer
Het kan idd aan mij liggen. Maar ik heb de laatste paar weken weinig gefietst. Of het regent. Of het waait. Of beide. Of ik ben ziek. Oke daar kan het weer niets aan doen. Maar van mijn 3 rondjes in de week fietsen komt de laatste tijd weinig.
Vaak is het de hele dag wel redelijk. Maar op het tijdstip dat ik kan gaan fietsen komt er een regenfront over
Vaak is het de hele dag wel redelijk. Maar op het tijdstip dat ik kan gaan fietsen komt er een regenfront over
Gr Roos
Donderdag was het hier bar en boos, vrijdag 40 km kunnen doen, gisteren 73 km en vandaag blijf ik binnen met die pestregen. Morgen maar weer.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gisteren was oke, alleen lieve, lieve Helga, mag naast droog, 18gr+ nu ook die ventilator eens wat zachter?
Gelukkig gisteren wel lekker 125km weggetrapt, nu NK kijken
Gelukkig gisteren wel lekker 125km weggetrapt, nu NK kijken
Less is bore
-
- Forum-lid
Gisteren in een windtunnel gereden
Vandaag maar weer op de Computrainer......
Vandaag maar weer op de Computrainer......
Oke het waaide erg hard.
En oke uit staartje van de buien regende het nog even.
Dan is het kiezen tussen "kommer'(in de zomer op de bank hangen)en 'kwel'(met dit weer fietsen)
Dus dan maar naar buiten voor een kilometertje of 80 'kwelling'.
En ik moet zeggen het valt het toch altijd weer mee door de redelijke temperaturen.
Achteraf blij dat ik geweest ben.
Je bordje friet smaakt er toch veel beter door.
En oke uit staartje van de buien regende het nog even.
Dan is het kiezen tussen "kommer'(in de zomer op de bank hangen)en 'kwel'(met dit weer fietsen)
Dus dan maar naar buiten voor een kilometertje of 80 'kwelling'.
En ik moet zeggen het valt het toch altijd weer mee door de redelijke temperaturen.
Achteraf blij dat ik geweest ben.
Je bordje friet smaakt er toch veel beter door.
Zij is ook tegen
Zullen de meeste van ons toch wel lusten maar wind heeft idd een enorm positief effect hoe goed alles smaakt. Als hobby kok moet ik mijn gasten voortaan misschien eerst een uurtje voor de ventilator zettensimen schreef:Je bordje friet smaakt er toch veel beter door.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jij blaakt ook niet echt van het zelfvertrouwen mbt je kookkunsten ;>
Less is bore
Wat doen jullie aan met dit weer; korte broek of korte broek met beenstukken? Als ik om 1900u vertrek dan is het 14 gr, echter is het om 20:30u 12,5 gr volgens weeronline. Daarbij is het zeer afwisselend: ene keer winderig, andere keer komt de zon door. Toch maar eens deze vraag stellen
Addict R1
ik ben net terug van 2 uurtjes fietsen en had een korte broek met kniestukken, en een shirt ,daaronder zweetshirt ,met armstukken.regenjasjeopgerold meegenomen voor de zekerheid maar niet nodig gehad.
Laatst gewijzigd door dixy100 op 25 jun 2012 23:40, 2 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Net bij rtl: grote kans of nog een maand vergelijkbaar wisselvallig weer..... Gelukkig zaterdag zuidwaarts!
Less is bore