Ervaring webshops
Er zijn al meer mensen die er vraagtekens bij zetten.
Maar de site zelf rammelt al genoeg,
Het begint al met het feit dat het hier om een Duits bedrijf zou gaan dat geen optie aanbied om in het Duits te shoppen, Duitsers en Engels, zelden een goede combi.
Our shops, wel heel toevallig dat de Google api geen map gegevens ophaalt.
Kijk je naar de juridische documenten dan is dat een overkill aan blabla.
Zoek je op de eigenaar van de domeinnaam dan kom je uit op een whoisguard blabla Panama verhaal.
Vreemd genoeg heeft dit "Duitse' bedrijf zelf niet de moeite genomen om atkraken.de vast te leggen.
Maar dat het VAT nummer van het bedrijf niet in het EU register is terug te vinden is misschien wel de beste give away.
Maar de site zelf rammelt al genoeg,
Het begint al met het feit dat het hier om een Duits bedrijf zou gaan dat geen optie aanbied om in het Duits te shoppen, Duitsers en Engels, zelden een goede combi.
Our shops, wel heel toevallig dat de Google api geen map gegevens ophaalt.
Kijk je naar de juridische documenten dan is dat een overkill aan blabla.
Zoek je op de eigenaar van de domeinnaam dan kom je uit op een whoisguard blabla Panama verhaal.
Vreemd genoeg heeft dit "Duitse' bedrijf zelf niet de moeite genomen om atkraken.de vast te leggen.
Maar dat het VAT nummer van het bedrijf niet in het EU register is terug te vinden is misschien wel de beste give away.
Atkraken.com
BROWSING AND BUYING IN THIS WEBSITE IS NOT RECOMMENDED.
Zie: https://www.scamner.com/check/atkraken.com
BROWSING AND BUYING IN THIS WEBSITE IS NOT RECOMMENDED.
Zie: https://www.scamner.com/check/atkraken.com
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Ok bedankt. Ik zal het afleveradres dan maar bij mijn ouders zetten. Die zeker thuis.raven14 schreef:Ze leverden mijn laatste bestelling (wielset) met DHL (in BE).
Het zou ook voor een wielset zijn. Was alles goed ingepakt?
Mijn vorige wielset van bij futurum had namelijk een gat in de doos aan de naaf. Dit zal wss wel van het transport zijn, maar als je een paar honderd euro aan uitgeeft zou ik niet graag voor een verrassing komen te staan
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Na wederom een velgbreuk bij mijn Cosmic SLS-achterwiel ben ik wel klaar met Mavic. Ik zie opvallend vaak losse voorwielen van dit type op MP aangeboden worden. Affijn, het positieve van de zaak is dat ik kan uitkijken naar een nieuw setje wielen en ik heb mijn oog laten vallen op een setje Reynolds Assault SLG. Dus op zoek en uitgekomen op een goede prijs bij Grinta Cycling. Via de website besteld, die gaf op voorraad aan. Vervolgens het bericht van Grinta dat het product helaas niet meer verkrijgbaar is en ook bij de importeur niet meer... Met PayPal betaald, Grinta stort direct terug maar PayPal doet er twee weken over om terug te storten. Dan verder zoeken en uitgekomen bij Dewielershop.nl en ziedaar, dezelfde mooie prijs en volgens de website op voorraad. Eerst maar een mail er uit met de vraag of de info op de website actueel is. Maar na 2 dagen nog geen antwoord maar eens gebeld en dat doe ik sinds maandag, maar er wordt niet opgenomen. Toevallig zie ik op Facebook dat de firma op maandag telefonisch niet bereikbaar is want huldiging Feyenoord. Een heel raar argument
, maar goed... Gisteren dus maar weer geprobeerd en vandaag, maar nog steeds geen gehoor. Dewielershop.nl is van Chris Kuiper dus ook daar maar gebeld, maar met hetzelfde resultaat... Volgens mij staat Chris als betrouwbaar te boek, maar ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken...
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Ik heb ook een aparte ervaring met de shop van Chris,
Bestelde er begin dit jaar een zadelpen waarbij de omschrijving van de fabrikant nogal verwarrend is.
Chris belde mij zelf op om even te checken of dit inderdaad de zadelpen was die ik besteld had, waarvoor een dikke pluim!
Vervolgens duurt het en duurt het en blijkt er iets mis te zijn gegaan in het proces.
Wat ook niet hielp was het feit dat de bezorgdienst zelf had bedacht dat ik het pakket had geweigerd.
Bestelde er begin dit jaar een zadelpen waarbij de omschrijving van de fabrikant nogal verwarrend is.
Chris belde mij zelf op om even te checken of dit inderdaad de zadelpen was die ik besteld had, waarvoor een dikke pluim!
Vervolgens duurt het en duurt het en blijkt er iets mis te zijn gegaan in het proces.
Wat ook niet hielp was het feit dat de bezorgdienst zelf had bedacht dat ik het pakket had geweigerd.
-
- Forum-lid
- Berichten: 610
- Lid geworden op: 20 sep 2013 20:20
@bluv107
Ik dit jaar ook wat dingen besteld bij hun/hem en nadat ik had besteld was er toevallig ook iets zoals jij nu mee maakt met de huldiging van Feyenoord.
Zulke argumenten vind ik eigenlijk niet horen bij een webwinkel, maar ik heb zn idee dat Chris de website er naast doet en dan duren dingen soms wat langer. Ik heb gewoon mijn spullen gekregen, maar verwacht geen snelle levering zoals je wellicht gewent bent bij de grotere webwinkels. Deze had ik gelukkig niet. Desalniettemin ben ik nog steeds tevreden met mijn aankopen en ik zal in de toekomst nog wel een keer bij hun/hem bestellen.
Ik dit jaar ook wat dingen besteld bij hun/hem en nadat ik had besteld was er toevallig ook iets zoals jij nu mee maakt met de huldiging van Feyenoord.
Zulke argumenten vind ik eigenlijk niet horen bij een webwinkel, maar ik heb zn idee dat Chris de website er naast doet en dan duren dingen soms wat langer. Ik heb gewoon mijn spullen gekregen, maar verwacht geen snelle levering zoals je wellicht gewent bent bij de grotere webwinkels. Deze had ik gelukkig niet. Desalniettemin ben ik nog steeds tevreden met mijn aankopen en ik zal in de toekomst nog wel een keer bij hun/hem bestellen.
Mail volgende keer Bikeparts4u eens. Die kunnen zo wat alles leveren en Serge communiceert ook heel prettig.
Ik geloof uiteindelijk ook wel dat het goed zal komen en heb inderdaad het beeld dat hij het er allemaal een beetje bij doet, maar het zo alleen al prettig zijn wanneer hij zou doorschakelen naar zijn 06. Nu krijg je een bandje dat je vriendelijk bedankt voor het bellen en het belooft je door te schakelen naar "de eerst beschikbare medewerker" en dan blijft de telefoon overgaan
. Edit: ik word er overigens niet geruster op wanneer ik de Facebook-pagina van dewielershop bekijk: meer mensen lopen tegen dezelfde frustratie aan
.
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
![Crying or Very Sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton