Wielrennen op tv
-
- Forum-lid
Ik meende gisteren op tv gehoord te hebben dat loenhout vanmiddag word uitgezonden. Op teletekst staat echter dat een herhaling wordt uitgezonden?
fietsfanaat
Dat zal wel meevallen:kogafanaat schreef:Ik meende gisteren op tv gehoord te hebben dat loenhout vanmiddag word uitgezonden. Op teletekst staat echter dat een herhaling wordt uitgezonden?
http://sporza.be/cm/sporza/tv
Intussen dan toch eindelijk het jaaroverzicht eens bekeken: altijd mooi om te zien natuurlijk - maar iemand moet ze daar bij Sporza toch eens duidelijk maken dat die beelden ook zo, zonder er van die gezwollen, bombastische muziek onder te monteren, spannend en dramatisch genoeg zijn: een overdaad aan pathetische heroïek (tja, wat wil je ook, met drama queens als Wiyts en Vannieuwkerke ) wordt al gauw vermoeiend...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- Supergrover
- Forum-lid HC
kxlight schreef:Voor degene die het jaaroverzicht gemist heeft:walterg schreef:Reminder: morgenmiddag het jaaroverzicht op Canvas (ik schat dat het is na de cross in Namen).
http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sp ... /1.1813237
iemand een DL-link?
Toch weer leuk om te kijken. En toch zat ik weer met kromme tenen tijdens de "evaluatie" na de rit waar Gesink kansloos in de aanval ging ipv voor bau te knechten. Ik kan me er nog steeds aan ergeren haharhino7 schreef:Voor degene die hem nog een keer wil zien;
De Tour van Bauke op Canvas om 15.26 uur.
Do not CROSS the road!
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
5 januari 2014 rond 23.00 uur.
Wielrenner Thomas Dekker is te zien in het NTR-programma 5 jaar later, gepresenteerd door Jeroen Pauw.
In 5 jaar later kijken bekende Nederlanders met presentator Jeroen Pauw terug op een interview van vijf jaar geleden.
Wielrenner Thomas Dekker is te zien in het NTR-programma 5 jaar later, gepresenteerd door Jeroen Pauw.
In 5 jaar later kijken bekende Nederlanders met presentator Jeroen Pauw terug op een interview van vijf jaar geleden.
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
Ja! Dat was het ook, gewoon een knopje aan je stuur. Zo wordt je fiets een veredelde brommer.ever schreef:Vanavond 19.30 u Ned 3 Bureau Sport: Erik Dijkstra opnieuw aan de doping. Hij lost Michael Boogerd op de Muur van Geraardsbergen. Die "doping" zal wel een elektrisch motortje in z'n frame zijn dan...
Veni. Vidi. Fietsie.