Mio Cyclo
Heeft er iemand ervaring met de folei over het scherm van een MIO 305HC
Voordat ik dit koop zou ik graag een mening hierover horen
Het zou de spiegeling uit het schermpje halen en dan een beter zicht geven
Voordat ik dit koop zou ik graag een mening hierover horen
Het zou de spiegeling uit het schermpje halen en dan een beter zicht geven
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
-
- Forum-lid
- Contact
Meestal werkt dat vrij goed, ik gebruik zelf meestal de HighTec van durasec
Marco
-
- Forum-lid
Hoe kan het dat de gegevens van de mio niet matchen met die van strava? Ze zijn niet gelijk, terwijl ik het bestand van mio bij strava upload.
-
- Forum-lid
- Contact
En Firefox?
Op de Mac moet ik Safari gebruiken en geen Chrome/FireFox maar dat werkt nog neit goed bij mij. IE9 of 10 onder Windows 7 of het Mioshare programma werkt wel goed.
Mioshare programma heeft misschein IE nodig, maar dat weet ik niet zeker.
Op de Mac moet ik Safari gebruiken en geen Chrome/FireFox maar dat werkt nog neit goed bij mij. IE9 of 10 onder Windows 7 of het Mioshare programma werkt wel goed.
Mioshare programma heeft misschein IE nodig, maar dat weet ik niet zeker.
Marco
Dag,
Bedankt voor jullie vragen over de compatibiliteit met Mac. Via de volgende link is hierover meer informatie te vinden: http://service.mio.com/M0100/DownLoad_F ... rland.html
Volledige compatibiliteit wordt spoedig mogelijk gemaakt. Hierover berichten we uiteraard zo snel mogelijk.
Groet, Mio
Bedankt voor jullie vragen over de compatibiliteit met Mac. Via de volgende link is hierover meer informatie te vinden: http://service.mio.com/M0100/DownLoad_F ... rland.html
Volledige compatibiliteit wordt spoedig mogelijk gemaakt. Hierover berichten we uiteraard zo snel mogelijk.
Groet, Mio
Vraagje aan Mio gebruikers (of aan MioCyclo zelf). Is het mogelijk om de gelogde bestanden gewoon met een file-explorer van de Mio te trekken? Dus zonder dat ik daar speciale software voor nodig heb? Indien ja: in welk bestandsformaat worden de ritjes weggeschreven?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Hoi 53x11,53x11 schreef:Vraagje aan Mio gebruikers (of aan MioCyclo zelf). Is het mogelijk om de gelogde bestanden gewoon met een file-explorer van de Mio te trekken? Dus zonder dat ik daar speciale software voor nodig heb? Indien ja: in welk bestandsformaat worden de ritjes weggeschreven?
Ik denk dat je bedoeld of dat via een Mac mogelijk is?
Die vraag kan ik niet beantwoorden, omdat ik geen Mac heb.
Ik zie per rit 3 bestanden staan.
Gpx, Bin en fit.
Ik heb mijn mio op mijn mediaspeler aangesloten via USB ( on even te testen ) ik kan dan via filebrowser op mijn ipad wel op de harde schijf van de mio komen, en alle bestanden zien.
Grt Joris