Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wielrenners in de Media (Geenstijl)

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8910
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 13 jul 2014 20:20

Ik heb in Andorra,Oostenrijk en Italië redelijk wat gefietst nergens fietspaden overal openbare weg.
Nog nooit problemen gehad of ergenis.
Maar in Nederland is gewoon een klopjacht bezig op elkaar onderhand.
We hebben fietspaden en nog gaat het niet goed,probleem is in mijn ogen dat we 16 miljoen regeringsleiders hebben en dat hun gedachte en mening maar zo moet zijn.
Ike ikke en de rest kan doodvallen.
En ze worden door de media een bepaalde kant op gestuurd vooral dat onzinnige GeenStijl idd ze hebben ook geen stijl alleen maar de boel opruien evenals smaakpolitie en redt mijn vakantie etc etc.
Sensa GF White edition.
Cannondale Topstone 4.

Focus
Forum-lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 21 aug 2011 21:48
Locatie: Krimpenerwaard
Contact

Focus 13 jul 2014 21:55

nijkie schreef:Ik heb in Andorra,Oostenrijk en Italië redelijk wat gefietst nergens fietspaden overal openbare weg.
Nog nooit problemen gehad of ergenis.
Maar in Nederland is gewoon een klopjacht bezig op elkaar onderhand.

Dit is ook mijn ervaring. Het aantal fietsers is echter veel beperkter en als wielrenner ben je op zulke wegen ook wat voorzichtiger.

roonsmits
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 26 mei 2013 13:31

roonsmits 14 jul 2014 09:53

Herman_N schreef:Laat de speculaties maar achterwege, de fietser in kwestie heeft zich al gemeld: http://www.telegraaf.nl/binnenland/2285 ... ich__.html

Laat me raden, als dit dan evt. voor moet komen, dan krijgt ie of voorwaardelijk of een taakstraf van 2uur.


We leven in een "knuffel maatschappij" :(

Gebruikersavatar
Sieper
Forum-lid
Berichten: 1747
Lid geworden op: 07 okt 2013 17:36

Gebruikersavatar Sieper 14 jul 2014 10:29

Zouden we niet eerst eens afwachten wat het onderzoek naar wat er nu daadwerkelijk is gebeurd is afgerond? Daarna kan er altijd nog geknuffeld worden.

Je handjes houd je altijd thuis (man of vrouw maakt daarbij niet uit) maar het enige dat ik uit de beelden wel op kan maken is dat de auto midden op het smalle weggetje staat.
Afbeelding

Gebruikersavatar
remkolvb
Forum-lid
Berichten: 540
Lid geworden op: 06 apr 2011 10:35
Locatie: Bovenkarspel

Gebruikersavatar remkolvb 14 jul 2014 11:10

Helaas was het op de Dijk ook weer een x raak hier in de buurt -

Volgens het bericht is de bestuurder is na de aanrijding doorgereden..

wielrenner aangereden bij Wijdenes
Trek Emonda SL 6 Disc 2021
"Assumption is the mother of all fuckups"

ajh
Forum-lid
Berichten: 49
Lid geworden op: 17 okt 2013 16:37

ajh 14 jul 2014 11:21

Sieper schreef:Zouden we niet eerst eens afwachten wat het onderzoek naar wat er nu daadwerkelijk is gebeurd is afgerond? Daarna kan er altijd nog geknuffeld worden.

Je handjes houd je altijd thuis (man of vrouw maakt daarbij niet uit) maar het enige dat ik uit de beelden wel op kan maken is dat de auto midden op het smalle weggetje staat.
Helemaal eens. Vooralsnog valt er niet meer uit op te maken dat er een hoop hysterisch geschreeuw en gedoe is. Een gevalletje van emoties die uit de hand lopen.

Gebruikersavatar
Kilowatt
Forum-lid
Berichten: 951
Lid geworden op: 23 apr 2013 12:39
Locatie: Hoge Noorden

Gebruikersavatar Kilowatt 14 jul 2014 11:24

Fiets daar regelmatig. Kop van Drenthe stikt van dat soort weggetjes.
(ik was het niet hè !). Heerlijk fietsen en je verder gewoon aan de verkeersregels houden.

Ik ben ook wel eens van de weg gedrukt door een automobilist (die mij niet zag of willens en wetens doordrukte, geen idee?). Of wat te denken van een tractor met giertank, die jongens denderen gewoon door.
Mijn motto: Wees een heer in het verkeer. Ik ben ook wel eens in de berm gaan staan om een tractor langs te laten. Glimlach, opgestoken hand. Klaar. Wie goed doet, goed ontmoet. Als het een keer niet "goed ontmoet" is, frustrerend maar jammer dan.

Wie fout was maakt geen moer uit. We leven in een beschaafd land en je houdt je handen maar thuis.
older Budweiser

Gebruikersavatar
Hanz Bé
Forum-lid HC
Berichten: 4318
Lid geworden op: 14 jan 2011 18:17
Locatie: Veenendaal

Gebruikersavatar Hanz Bé 14 jul 2014 11:26

remkolvb schreef:Helaas was het op de Dijk ook weer een x raak hier in de buurt -

Volgens het bericht is de bestuurder is na de aanrijding doorgereden..

wielrenner aangereden bij Wijdenes
Gaan ze nu op "Geen Stijl" ook alle SUV-VW Touareg bestuurders lynchen? :?

Gebruikersavatar
remkolvb
Forum-lid
Berichten: 540
Lid geworden op: 06 apr 2011 10:35
Locatie: Bovenkarspel

Gebruikersavatar remkolvb 14 jul 2014 12:16

Ging meer eigenlijk om het feit dat men als wielrenner altijd maar als "asso" bestempeld wordt en in dit geval dus een fietser onderuit wordt gereden door een automobilist welke doodleuk doorrijd.
Trek Emonda SL 6 Disc 2021
"Assumption is the mother of all fuckups"

roonsmits
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 26 mei 2013 13:31

roonsmits 14 jul 2014 16:11

remkolvb schreef:Helaas was het op de Dijk ook weer een x raak hier in de buurt -

Volgens het bericht is de bestuurder is na de aanrijding doorgereden..

wielrenner aangereden bij Wijdenes

Ben benieuwd hoe ze hier op GeenStijl op reageren.

Gebruikersavatar
RVV
Forum-lid
Berichten: 2226
Lid geworden op: 12 apr 2014 16:12

Gebruikersavatar RVV 15 jul 2014 00:13

Ja de goeden moeten weer lijden... Vanochtend gelijk gemerkt toen ik tijdens een triathlon training werd luid toeterend werd gesneden :-(

knutmo
Forum-lid
Berichten: 1138
Lid geworden op: 15 jun 2011 11:03

knutmo 15 jul 2014 20:57

Afbeelding

Plaats reactie