Het zou wel stoer zijn als contador een triple monteert, ik denk dat er dan weinig meer een ego probleem hebben.mrcoffee schreef:Het valt mij wel op inderdaad dat Contador op tamelijk kleine verzetjes rijdt die we nog niet eerder van hem gezien hebben. In het artikel op bikeradar staat dat Contador vaak 53x28 klimt. Dat die ketting dan overmatig hard slijt zal hem denk ik een worst wezenamclassic-fan schreef:Ik geloof er niets van dat Contador alle makkelijke bergetappes met zo'n verzet rijdt. Sram roept het al jaren, maar ik zie 't nooit terug op foto's of de TV. Alleen op de hele steile klimmen rijdt hij duidelijk met een klein verzetje.
En triple? Ik denk dat de heren profrenners aan het zelfde egoprobleem leiden als een hoop bezoekers van dit forum
ik zag hem van de week ff groot groot rijden, dacht die derrie gaat het wiel in maar dat is net niet gebeurt. Stond echt helemaal horizontaal.
Volgens mij reed hij van de week op een 28 achter toen het zo stijl was, misschien 30 maar echt niet groter.
Gisteren volgens mij een 26 ofzo, je zag een keer heel duidelijk het beeld van de zijkant.