Netto heeft Valverde afgelopen weekend tijd gewonnen tov Majka en een paar seconden verloren tov Zakarin. Ik denk niet dat die twee het gaan maken. Zeker niet als je Zakarin zag zwalken en zwoegen in het tweede deel van de TT.daniel1975 schreef:
Majka en Zakarin zullen bloed ruiken bij Valverde gezien zijn tijdverlies zaterdag, dus gaan echt ook nog wel wat proberen.
Giro 2016
Voor Nibali is alles behalve eerste worden een verlies. Voor Valverde is het podium de norm en de hoogtste trede een ambitie. Voor de rest is het podium een groot succes. Gegeven dat Kruijswijk toont dat hij sterk is en blijft denk ik dat Chavez eerder zijn 2e plek wil behouden en dus vooral bij Nibali wil blijven. Terwijl Nibali mee moet als Valverde aangaat. Dus zorgen om bij Nibali te blijven dan komt het goed.53x11 schreef:De vraag is dus vooral wie van de klassementsrenners gaat voor het roze en wie voor een plek op het podium. Zou wel fijn zijn als iig Valverde en Nibali vooral elkaar gaan bevechten
Of zelf aanvallen en misschien nog eens met Chavez naar de streep rijden. win-win situatie creeren.
Daar heb ik geen last van hoor. Ik wil vooral mooie koers zien. Ik heb al maanden geleden geboekt voor de finish in Turijn. Beetje pech barst het daar straks van de dronken NederlandersDemax69 schreef:Het ziet er heel goed uit voor Kruiswijk! En wat kijk je gelijk anders naar zo`n ronde als er een Nederlander kans heeft op de eindzege!
Sta ook op de Angelo en zit er niet op te wachten daar naakt rennende landgenoten voorbij te zien stuiven die door dit succes ineens die kant op zijn gegaan.
Giro vind ik al sinds het dopingschandaal rond Merckx de mooiste meerdaagse koers en daar hoeft geen Nederlander voor te winnen. Uiteraard gun ik het hem van harte maar laat het nog maar een week flink alle kanten opvliegen.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13778
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Volgens mij kan alleen Roberto Biaggo nog roet in het eten gooien voor Kruiswijk, wat een mafkees.
Zonder Nederlander voorin is het een mooie ronde, maar met Nederlander in het roze is het een schitterende ronde!
Zonder Nederlander voorin is het een mooie ronde, maar met Nederlander in het roze is het een schitterende ronde!
Toch zonde, die obsessieve focus op Celeste. Maak gewoon de hele fiets roze, is voor een Italiaans merk toch ook top reclame? Dit ziet er echt niet uit
Overigens wel opvallend (en niet de beste reclame?) dat Kruijswijk op de Oltre fietst en niet op de Specialissima.
Overigens wel opvallend (en niet de beste reclame?) dat Kruijswijk op de Oltre fietst en niet op de Specialissima.
Gisteren voor het gewicht van de fiets denk ik, net als dat ze een zwarte fiets hadden in plaats van de celeste Specialissima waar het team mee fietst. In de etappe van zaterdag viel mij juist op dat hij een Oltre gebruikte.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1437
- Lid geworden op: 26 jan 2015 19:14
Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat het liefst achterwege ziet blijven.Gastheerg schreef:Daar heb ik geen last van hoor. Ik wil vooral mooie koers zien. Ik heb al maanden geleden geboekt voor de finish in Turijn. Beetje pech barst het daar straks van de dronken NederlandersDemax69 schreef:Het ziet er heel goed uit voor Kruiswijk! En wat kijk je gelijk anders naar zo`n ronde als er een Nederlander kans heeft op de eindzege!
Sta ook op de Angelo en zit er niet op te wachten daar naakt rennende landgenoten voorbij te zien stuiven die door dit succes ineens die kant op zijn gegaan.
Daarom vond ik zaterdag niet de prestatie van Kruijswijk het hoogtepunt van de dag want van wie er wint wordt ik niet koud of warm tenzij het een renner is die een persoonlijke kennis van me is. Voor mij was het moment van de dag een motard die zo'n idiote , meerennende aansteller omver reed.
Ik heb me er ook al over verbaasd, de Specialissima zou toch de klimfiets moeten zijn. Als ik zoek dan zie ik wel dat de Oltre qua gewicht ook op het minimum van 6.8 kg te krijgen is, dus wat dat betreft maakt het niet uit in de normale etappes en komt het waarschijnlijk neer op de voorkeur van de renners.
De Specialissima is denk ik makkelijker nog lichter te maken en bij de tijdrit van zondag kwam het ligstuur er nog bij, dus misschien was hij op die manier icm. het weglaten van een deel stuurlint weer dichter bij de 6.8.
De Specialissima is denk ik makkelijker nog lichter te maken en bij de tijdrit van zondag kwam het ligstuur er nog bij, dus misschien was hij op die manier icm. het weglaten van een deel stuurlint weer dichter bij de 6.8.
Als motards zich meer gaan focussen op het omver rijden van idiote supporters ipv renners kon de kwaliteit van de wielersport zomaar met 2 punten omhoog gaanQuarantanove schreef:Voor mij was het moment van de dag een motard die zo'n idiote , meerennende aansteller omver reed.