Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wielerseizoen 2015

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 31 mar 2015 21:44

Dat hangt er vanaf, heeft Scott die deal met Red Bull of met Infiniti Red Bull Racing? In dat laatste geval zou Scuderia Toro Rosso daarbuiten kunnen vallen. Aan de andere kant is de kans ook reëel dat Verstappen ook zo'n Scott heeft cq kan krijgen maar nog een een leuk dealtje sloot met Math Salden om tegen een leuke vergoeding even met een Carrera op de foto te gaan.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 01 apr 2015 09:30

Torro Rosso is geen Red Bull. Naja niet helemaal... Ik denk dat Math er een leuke promo van maakt om Verstappen Jr. met een fiets van hem op de foto te zetten :)
Limburgers onder elkaar en ik geef ze groot gelijk.

Overigens weer even echt on-topic:
Gister in De Panne maakte Jens Debusschere weer een fantastische indruk. Hij werd wel geklopt door Kristoff maar dat mag geen schande heten. Ook Devolder was weer als vanouds.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 03 apr 2015 18:29

Zondag in de Ronde: voor het eerst camera's op fietsen van diverse ploegen.

De cameraatjes, gemonteerd op de fietsen van de ploegen Giant-Alpecin, Cannondale-Garmin, Lampre, Lotto Soudal en Trek Factory Racing, zijn dus geen zadeltasjes!

Ze worden nog niet gebruikt voor de liveregistratie. Ik ben benieuwd hoe lang dat nog duurt.

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4227
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 04 apr 2015 21:33

Heeft iemand op dit forum nog interesse voor de RVV? Terpstra is toch 1 van de topfavorieten? Of vindt niemand Terpstra leuk? :D
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 04 apr 2015 21:41

Zeker interesse in RVV en ga morgen strak voor de buis zitten. Of Terpstra topfavoriet, als winnaar, is durf ik te betwijfelen. QS al 'team' naait zichzelf vast wel weer :mrgreen:

Ik zet mijn geld nog altijd op Sep als hij tenminste de laatste weken iets gas terug heeft genomen qua trainingen. Sep leek iets te vroeg in vorm maar wel super tot op twee weken geleden. Wellicht ook een bewuste keuze. We zullen het morgen zien.

Sep wil natuurlijk liever Paris-Roubaix winnen al zijn beide het ideaal.

Zoveel jaren gelden vond ik Niki wel leuk ja maar op de een of andere manier heeft hij voor me afgedaan. Hij kwam sympathiek en aardig over vroeger. Nu vind ik het het meer van een kwal en arrogant ventje. Geen idee waar en waarom ik dat verschil heb gezien.

Niki is natuurlijk echt een geweldige keienbijter, laat daarvoor wat mij betreft geen twijfel over bestaan.
Ik zie echter liever een een Sep met al zijn klasse en bescheidenheid maar dat telt niet. Ik weet echter zeker dat Sep an binnen zo hard is als een kassei.

Voorkeur telt niet en de beste, slimste of meest gelukkige wint de Ronde van Vlaanderen en Paris Roubaix.
Laatst gewijzigd door Zorro op 04 apr 2015 22:04, 2 keer totaal gewijzigd.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39598
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 04 apr 2015 22:02

Omdat ie zich de laatste twee jaar (nm 2014) zo ook heeft gepresenteert. Mooiste voorbeeld is het gedrag tijdens het NK en de uitspraken na de Sportman verkiezing.
Less is bore

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16743
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 04 apr 2015 22:04

Terpstra mag van mij winnen, het wordt wel weer eens tijd voor een Nederlander en Lars Boom heeft zichzelf weer eens vergaloppeerd. Maar stiekem ben ik voor Tiesj Benoot, met zo'n naam moet je minsten één keer de ronde van Vlaanderen kunnen winnen 8-) , al zal dit jaar nog wel een beetje te vroeg zijn.
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 04 apr 2015 22:23

daniel1975 schreef:Omdat ie zich de laatste twee jaar (nm 2014) zo ook heeft gepresenteert. Mooiste voorbeeld is het gedrag tijdens het NK en de uitspraken na de Sportman verkiezing.
Niet zozeer in mijn optiek. Dat hele circus was toch echt een......circus.
Ik kan Niki dan zeker wel respecteren dat hij daar zijn mond over opentrekt en durft open te trekken.

Ach, wat boeit het allemaal.

Ik hoop een mooie Ronde van Vlaanderen, en nog meer, een mooie Paris-Roubaix te zien. In ieder geval zal het morgen droog liggen en zo ook Paris-Roubaix volgende week.

Nadat ik vorig jaar jaar o.a. het stuk Carrefour de l'Arbre heb gereden heb ik echt GROOT respect voor renners. Zeker als je net naar rechts opdraait (klein stukje asfalt waar je nog even snelheid kunt maken) en dan na 100 meter naar links, liggen de kasseien er zo slecht bij.

Ik had nog nooit over die kasseien gereden en het me het viel me soms mee, soms tegen. Feit is dat dat je er met volle vaart op moet gaan (niet gedaan en dus nekte me dat) en nooit -maar dan ook nooit- je benen maar even stil moet houden. Iets van snelheid verrliezen op die kasseien is dodelijk.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 04 apr 2015 22:31

Zoals de voorspellingen nu zijn wordt het stof happen in Frankrijk met 18 graden...

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 04 apr 2015 22:39

de zwarten schreef:Heeft iemand op dit forum nog interesse voor de RVV? Terpstra is toch 1 van de topfavorieten? Of vindt niemand Terpstra leuk? :D
Ja ik ga er morgenmiddag wel even door heen liggen slapen.
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 04 apr 2015 23:14

daniel1975 schreef:Omdat ie zich de laatste twee jaar (nm 2014) zo ook heeft gepresenteert. Mooiste voorbeeld is het gedrag tijdens het NK en de uitspraken na de Sportman verkiezing.
Exact, en precies daarom is het zo'n mooie kerel. Hopen dat 'ie wint. Hup Niki!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

JoostG
Forum-lid
Berichten: 2893
Lid geworden op: 23 okt 2013 21:38

JoostG 05 apr 2015 07:47

Het belooft een mooie dag te worden: kinderen hijgend voor het raam vanwege de paaseieren, zelf straks een uurtje of 3 door de bossen toeren en daarna de Ronde. Hup Niki!
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

Plaats reactie