Gravel-racers
Ik ga alleen voor BSA!TL@ schreef:Wat voor BB zit er eigenlijk in? Is het BB30 of PF30? Of nog wat anders?
Frame ziet er zeker leuk uit. Ik heb naar de maten gekeken maar zij kennen maar drie maten. Ik heb een bovenbuis nodig van 56 en dat wordt moeilijk kiezen.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid
Mango Point AR heeft gewoon BSA 68mm.....anders had ik hem ook niet willen hebben.
Vanochtend binnen en opgebouwd met parts die ik grotendeels had liggen; beetje CX en MTB onderdelen mix. Gaat ook als woonwerk/winterfiets gebruikt worden dus met setje Curana spatborden erop.
Eerste proefritje met big smile!! Heerlijk rijdend fietsje, dat je ook op bospaadjes uitdaagt vol gas te gaan.
Vanochtend binnen en opgebouwd met parts die ik grotendeels had liggen; beetje CX en MTB onderdelen mix. Gaat ook als woonwerk/winterfiets gebruikt worden dus met setje Curana spatborden erop.
Eerste proefritje met big smile!! Heerlijk rijdend fietsje, dat je ook op bospaadjes uitdaagt vol gas te gaan.
-
- Forum-lid
Zeker !ric schreef:Mooie fiets!
Ik heb geen spullen liggen maar compleet is die ook best aantrekkelijk.
Ik heb erg zitten twijfelen over een Sora versie compleet. De Avid bb5 remmen zijn een beetje lastig af te stellen tov bb7 maar voor de rest onverslaanbaar in prijs/kwaliteit en je kunt er evt een 11-32 9sp cassette op leggen als je veel klimwerk gaat doen (past op Sora 3500 achterderrie)
Frameset bevalt zo goed dat ik er nu een complete Point R Sora (toer)racer heb besteld met Vision wheelset ter vervanging/aanvulling op mijn oudere racefiets.
https://www.mangobikes.com/shop/bikes/p ... nt-r-sora/
- Sha Kokken
- Forum-lid
@MonkeyRider mooi fietsje
Wat voor remgrepen zijn dat, zitten daar commandeurs op? Zeker iets uit de oude tijd voor de 11-speed groepen
Wat voor remgrepen zijn dat, zitten daar commandeurs op? Zeker iets uit de oude tijd voor de 11-speed groepen
-
- Forum-lid
Gevenalle CX shifters. Inderdaad soort combi van commandeur met remgrepen. Had ik ooit gekocht om V-brakes icm dropbar te kunnen rijden, maar werken dus ook met mechanische mtb disk brakes. Niet echt uit de oude tijd dus http://gevenalle.com/product-category/shifters/Sha Kokken schreef:@MonkeyRider mooi fietsje
- Sha Kokken
- Forum-lid
Weer wat geleerd