2 patronen een pomp en 1 binnenband dan kan je toch 1 patroon thuis laten.boswielrenner schreef:Het is heel simpel. Gewoon in je zakje het volgende doen en meenemen tijdens het fietsen
1: twee patronen + pomp
2: binnenband met lang ventiel
3: verloop nippeltjes zodat je bij pompstation kunt pompen of gewone pomp aan huis.
4: reserve batterij Etap
5: 2x CR2032 batterijen
6: tooltje
7: plakkertjes
8: 10 euro
Past allemaal hier in:
SRAM ETAP
Sensa GF White edition.
Cannondale Topstone 4.
Cannondale Topstone 4.
- boswielrenner
- Forum-lid
- Berichten: 3042
- Lid geworden op: 29 nov 2004 10:08
@Nijkie: ik bedoel twee patronen en de unit (pomp) om op de patronen te draaien.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
- Berichten: 3042
- Lid geworden op: 29 nov 2004 10:08
Reserve patroon is altijd handig.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 39518
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Klopt het dat bij de etap voorderrie er altijd zo'n wigje zit om torsie tegen te gaan?
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16417
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Er zitten 3 verschillende wigjes bij, afhankelijk van de vorm van je frame moet je het best passende plaatsen.daniel1975 schreef:Klopt het dat bij de etap voorderrie er altijd zo'n wigje zit om torsie tegen te gaan?
[img]foto[/img]
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 39518
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
En Campa voor het S2 palletje; werkt fantastisch.....maar niet voor lang. Constructie klopt gewoon niet. Werkt als een hefboompje en verloopt dus na meerdere keren schakelen.rene schreef:Klopt, Shimano heeft een metalen plaatje wat je op het frame moet plakken. Daar draai je dan het schroefje tegenaan. Sram eTap heeft voor deze oplossing gekozen.
Ik vind Campa nog steeds het mooist, maar begin de nukken zat te raken. De bladboutjes, vrijwel geen losse binnenkabels te vinden, buitenblad 2010/11 crank vrijwel onvindbaar of stervensduur.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 39518
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Ervaring op de fiets van mevr75 is dat het binnenblad idd prima TA kan zijn, maar het TA buitenblad schakelt echt wel minder. Rij zelf ook met TA binnenblad.
Less is bore
Ik heb via de Facebook pagina van SRAM gevraagd naar de beschikbaarheid van de Red ETAP hrd (disc) groep. Zo juist ontving ik via Messenger het volgende antwoord:
Thanks for your message. We have an estimated delivery for limited availability on bike brands and aftermarket product as June of 2017, with more widespread availability in July. Please see your local retailer for exact time of delivery for product in your area.
Regards,
SRAM USA
http://www.sram.com
Thanks for your message. We have an estimated delivery for limited availability on bike brands and aftermarket product as June of 2017, with more widespread availability in July. Please see your local retailer for exact time of delivery for product in your area.
Regards,
SRAM USA
http://www.sram.com