Tour 2017
Benieuwd of de jury hier iets aan durft te doen ... http://www.hln.be/hln/nl/1295/Tour-De-F ... ging.dhtml
-
- Forum-lid HC
dat lijkt me simpel, eruit!
-
- Forum-lid
Wat een lul bewijst hij weer, diskwalificatie als de jury consequent is dan is dit diskwalificatie, het is niet de eerste de keer dat hij dit doet.
Dat van dat varkensvlees en zo weet ik niet, maar hij reed als eerste met een snelpak maar geen zakken, dus de ploeg mocht hem constant bevoorraden. Nu rijd hij ook maar met één bidon...
Gewoon een lijer!
Dat van dat varkensvlees en zo weet ik niet, maar hij reed als eerste met een snelpak maar geen zakken, dus de ploeg mocht hem constant bevoorraden. Nu rijd hij ook maar met één bidon...
Gewoon een lijer!
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
De ASO heeft zichzelf overtroffen dit jaar met het nóg minder aantrekkelijk maken van de Tour. Vandaag wéér sprinten....
Ploegen hopen allemaal op een offday/valpartij/oid van Kittel, dus gaan ze weer de boel controleren.
In mijn beleving by far de saaiste tour in jaren. Geen strijd in de top, vrijwel geen leuke ontsnappingsritten, gaaaaaaaaap.
Ploegen hopen allemaal op een offday/valpartij/oid van Kittel, dus gaan ze weer de boel controleren.
In mijn beleving by far de saaiste tour in jaren. Geen strijd in de top, vrijwel geen leuke ontsnappingsritten, gaaaaaaaaap.
Less is bore
-
- Forum-lid
Inderdaad wat een verschil met de Giro. Hopelijk nog een paar leuke ritten in de TdF, kijk nu al uit naar de Vuelta.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Voor mij ook zeker, er zit een gapend gat naar de 1 na saaiste tour.daniel1975 schreef: ↑12 jul 2017 07:18 De ASO heeft zichzelf overtroffen dit jaar met het nóg minder aantrekkelijk maken van de Tour. Vandaag wéér sprinten....
Vorig jaar waren we ook flink verwend moet ik zeggen, maar dit is weer compleet het tegenovergestelde.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
18sec tussen de nr's 1 en 2 in het klassement...
De etappes zijn saai, behalve de bergetappes (nogtans, Aru in de vogezen, goede actie.. en over zondag al genoeg geschreven, waarbij de gemiddelde mening was dat men de route te gevaarlijk uitgetekend had?...)
Het klassement was volgens velen al beslist na de 1e 16 minuten koers. Maar dat is hier op het forum al zo vaak het geval. Je zou bijna de wedstrijden niet meer verrijden omdat de uitkomst al bedacht is hier...
18 sec, en binnen een minuut de nummer 3... met de Pyreneeën nog voor de boeg. Tuurlijk, Froome oogt prima in orde, Sky is behoorlijk sterk. Maar net als in de sprintetappes, is er vrijwel geen enkele ploeg die de boel bij elkaar weet te houden in de finale. Froome mist zijn nr 2 nu. Aru heeft Fugelsang bij zich. En voor de rest? eenlingen.
Laat mij een optimist zijn, maar ik denk dat het na vandaag nog spannend genoeg zal worden!
De etappes zijn saai, behalve de bergetappes (nogtans, Aru in de vogezen, goede actie.. en over zondag al genoeg geschreven, waarbij de gemiddelde mening was dat men de route te gevaarlijk uitgetekend had?...)
Het klassement was volgens velen al beslist na de 1e 16 minuten koers. Maar dat is hier op het forum al zo vaak het geval. Je zou bijna de wedstrijden niet meer verrijden omdat de uitkomst al bedacht is hier...
18 sec, en binnen een minuut de nummer 3... met de Pyreneeën nog voor de boeg. Tuurlijk, Froome oogt prima in orde, Sky is behoorlijk sterk. Maar net als in de sprintetappes, is er vrijwel geen enkele ploeg die de boel bij elkaar weet te houden in de finale. Froome mist zijn nr 2 nu. Aru heeft Fugelsang bij zich. En voor de rest? eenlingen.
Laat mij een optimist zijn, maar ik denk dat het na vandaag nog spannend genoeg zal worden!
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013