Wahoo ELEMNT GPS
-
- Forum-lid
Gaat de elemnt nu ook wat goedkoper worden nu de nieuwe roam er is?
volgens reactie op instagram niet :
https://www.instagram.com/p/Bw9qUvWHbBQ
https://www.instagram.com/p/Bw9qUvWHbBQ
nee ook die blijft gewoon!
Ik had, sinds ik een android telefoon heb, het probleem dat bij binnenkomende telefoontjes het nummer niet op de Elemnt (en Bolt) werd weergegeven. Bij mijn eerdere iPhone gebeurde dit wel.
Ik had dit een tijd geleden aangekaart bij Wahoo. En vandaag kwam ik er dus achter, dat het blijkbaar in de laatste firmware is opgelost. De Elemnt gaf bij binnenkomende belletjes het nummer door. Wist ik tenminste wie ik niet opnam
Ik had dit een tijd geleden aangekaart bij Wahoo. En vandaag kwam ik er dus achter, dat het blijkbaar in de laatste firmware is opgelost. De Elemnt gaf bij binnenkomende belletjes het nummer door. Wist ik tenminste wie ik niet opnam
Hey, ik heb al jaren wahoo element , erg tevreden.! gebruik hierbij hartslagband maar sinds een paar weken zie ik geen hartslag meer, dus batterij vervangen... nu 3 batterijen verder nog stteds niet... ook n oudere band pakt tie niet ??? Terug naar fabrieksinstellingen gaf gee n resultaat, iemand een suggestie??? Bvd!
Sluit ff met een paperclip de + en - lipjes in het batterijvak van je hartslagmeter kort. Dan weet je zeker dat deze gereset is en er geen spanning meer in de hartslagmeter is die het ding ‘ in leven’ houden. Er zitten altijd kleine condensatoren in voedingcircuits die spanning een tijdje vasthouden. Dat is wat in vorig bericht ook wordt bedoelt. Door ff kort te sluiten maak je de condensatoren leeg. Succes.
-
- Forum-lid
Waarvoor is dit nodig? Ik heb het gevoel dat de GPS van de Wahoo hierdoor beinvloed wordt, maar echt goed bewijs heb ik daar ook niet voor..
Hobby project: www.dewielerclub.nl voor prijzen en aanbiedingen van racefietsen in NL webshops.
Ik heb sinds vorige week de Wahoo ELEMNT Roam. Mijn TSS is veel te hoog na lange trainingen (3 en 4u) terwijl de TSS van mijne korte ritten wel klopt. Alles is juist ingesteld maar ik vind niet hoe ik dit kan oplossen.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Kan iemand mij hiermee helpen?