Magazine een grote teleurstelling...
100 pagina's over nieuwe geteste racefietsen, mtb's en gravelbikes, retro, reisverhalen, interview, achtergrondverhalen, columns, geteste accessoires, verslag van een event en 'werkelijk niks' boeit je? Dat maakt me echt heel nieuwsgierig wat je dan wel zou boeien in een fietsmagazine? Wat zou jij dan graag lezen?
Mmmm…. Ik denk dat ik ‘m weer eens aanschafEdwin schreef: ↑06 dec 2024 14:32 100 pagina's over nieuwe geteste racefietsen, mtb's en gravelbikes, retro, reisverhalen, interview, achtergrondverhalen, columns, geteste accessoires, verslag van een event en 'werkelijk niks' boeit je? Dat maakt me echt heel nieuwsgierig wat je dan wel zou boeien in een fietsmagazine? Wat zou jij dan graag lezen?
Nou een Pinarello van € 16.000 euro, laat maar zitten. En bij van Bon liggen alle testfietsen in een bocht lekker en ze zetten ook goed aan, weten we ook al jaren. Wellicht ligt het aan mij, sorry.Edwin schreef: ↑06 dec 2024 14:32 100 pagina's over nieuwe geteste racefietsen, mtb's en gravelbikes, retro, reisverhalen, interview, achtergrondverhalen, columns, geteste accessoires, verslag van een event en 'werkelijk niks' boeit je? Dat maakt me echt heel nieuwsgierig wat je dan wel zou boeien in een fietsmagazine? Wat zou jij dan graag lezen?
prj
Je moet dergelijke artikels lezen voor wat ze zijn.
Het leest wel prettig en als het over fietsen gaat, vind ik het sowieso al leuk.
Maar voor diepgravende reviews moet je andere bronnen raadplegen. Onafhankelijke Youtubers bijvoorbeeld.
Idem met bv Grinta. Het leest leuk. Meer niet.
Het leest wel prettig en als het over fietsen gaat, vind ik het sowieso al leuk.
Maar voor diepgravende reviews moet je andere bronnen raadplegen. Onafhankelijke Youtubers bijvoorbeeld.
Idem met bv Grinta. Het leest leuk. Meer niet.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Berichten: 1805
- Lid geworden op: 28 mei 2009 21:57
- Locatie: Waddinxveen
- Contact
Edwin heeft al eens eerder uitgelegd dat ze het moeten doen met de fietsen die beschikbaar gesteld worden. Eigenlijk zouden de fabrikanten/importeurs beter moeten weten. Want idd de fietsen die doorgaans "getest" worden zijn voor een groot publiek onbereikbaar. laat als fabrikant maar zien dat je voor max 2.500 euro een echt goede en van de concurrent onderscheidende fiets kan maken (en dat kan) dan worden die testen veel boeiender.
Fiets zou natuurlijk aan kunnen dringen om vooral de fietsen te krijgen die het grote publiek kan betalen, maar als de leveranciers niet mee willen werken heb je een leeg blad. En fiets doet gewoon zijn best de lezer wel een vol blad te voor te schotelen.
Fiets zou natuurlijk aan kunnen dringen om vooral de fietsen te krijgen die het grote publiek kan betalen, maar als de leveranciers niet mee willen werken heb je een leeg blad. En fiets doet gewoon zijn best de lezer wel een vol blad te voor te schotelen.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Ik blijf echt heel nieuwsgierig, wat zou jij dan graag lezen?
Ja, Ray van DCRainmaker bijvoorbeeld.
Natuurlijk. Heel veel fietsers die een review van hun eigen fiets maken. De professionals haal je er zo uit.
Fietsers die een review van hun eigen fiets maken zijn vaak juist heel biased. De meeste mensen hebben veel moeite om toe te geven dat ze misschien wel een verkeerde keuze hebben gemaakt. Als jij net een klein vermogen aan een nieuwe racer hebt uitgegeven ben je al snel geneigd vooral naar de goede dingen te wijzen en uit te leggen waarom je juist die fiets wel hebt aangeschaft.
Het is ook een keuze hoor. We denken dat het juist leuk is om een mix te reviewen. Duur en goedkoop plus alles ertussenin. We hebben dit jaar ook instappers van Sensa, Merida, Decathlon en andere merken gehad. En middenklassers schijnen tegenwoordig nu eenmaal 6 mille te moeten kosten. Als je dat, net als ik, veel geld vindt dan lijkt het inderdaad alsof we vooral dure fietsen testen.depoldertoerist schreef: ↑07 dec 2024 17:02 Fiets zou natuurlijk aan kunnen dringen om vooral de fietsen te krijgen die het grote publiek kan betalen, maar als de leveranciers niet mee willen werken heb je een leeg blad. En fiets doet gewoon zijn best de lezer wel een vol blad te voor te schotelen.