Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het grote Tour 2010 Topic!

laulau
Forum-lid

laulau 06 jul 2010 21:13

Leuke etappe, alleen ik irriteer me mateloos aan dat eindeloze gezemel van Nelissen op Eurosport. Ok, de "solidariteit" van gisteren kan met 2 maten gemeten worden, maar moet hij daar nu echt een half uur over door gaan zagen?
Cube AMS Comp 2010

Next: Specialized Roubaix òf Bianchi Via Nirone C2C ??

marcvmegroot
Forum-lid

marcvmegroot 06 jul 2010 21:27

Laulau schreef:Leuke etappe, alleen ik irriteer me mateloos aan dat eindeloze gezemel van Nelissen op Eurosport. Ok, de "solidariteit" van gisteren kan met 2 maten gemeten worden, maar moet hij daar nu echt een half uur over door gaan zagen?

Wat dacht je van dat gezever van Ducrot. Heb ze niet geteld maar de woorden moderne/modernisering/oude wielrennen komt wel erg vaak langs.
En dat hangt me nu ook zachtjes de keel uit. Ondertussen weten we dat nu wel.

De etappe was geweldig. Alleen jammer van Frank.
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

rezne
Forum-lid

rezne 06 jul 2010 21:43

Elke keer als iemand zn benen stil houdt: 'Ja dit is echt weer typisch het oude wielrennen'
Vreselijk. Ik kijk dan ook altijd naar de Belg :)
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

thomwittendorp
Forum-lid

thomwittendorp 06 jul 2010 22:16

ja das inderdaad een beetje zonde voor 1 dag geel
CANNONDALE SuperSix EVO sram red

kempenaar
Forum-lid

kempenaar 06 jul 2010 22:33

Was aangenaam verrast door de winst van Mentchov op Contador en Armstrong. Had ook wat goed te maken voor het verlies in de proloog (net als F. Schleck)

dc
Forum-lid

dc 07 jul 2010 00:58

Ik vind hem wel mooi!

Mr_T
Forum-lid

Mr_T 07 jul 2010 12:10

Rezne schreef:Elke keer als iemand zn benen stil houdt: 'Ja dit is echt weer typisch het oude wielrennen'
Vreselijk. Ik kijk dan ook altijd naar de Belg :)

Ik stoor me beduidend minder aan Ducrot, dan veel anderen hier op het forum.
Natuurlijk heeft hij z'n zwaktes, en ja, hij komt eindeloos terug op z'n stokpaardjes. Maar desondanks heeft hij ook vaak leuke inside informatie en zit er een vleug entertainment overheen.

Wat ik wel irritant vind is dat ze, tijdens de koers van die filmpjes laten zien. Als je geluk hebt, laat de NOS in een hoekje nog de koers zien. Doe dat dan net andersom, de koers op het grote scherm, en het l*l-verhaaltje in de hoek er onder.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 07 jul 2010 12:18

Ik heb me gisteren inderdaad echt vreselijk zitten irriteren aan Zijkstraal en Ducrot. Ze missen zo ongelooflijk veel van de koers, ze kramen volslagen onzin uit en daarnaast zijn ze het ook nog eens steeds niet eens. Neem nu toen de groep Armstrong over de streep kwam, maar dat de heren er van overtuigd waren dat Armstrong er niet bij zat, terwijl die midden in de groep zat (nb als enige RS renner)...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Mr_T
Forum-lid

Mr_T 07 jul 2010 12:21

Amclassic-fan schreef:Ik heb me gisteren inderdaad echt vreselijk zitten irriteren aan Zijkstraal en Ducrot. Ze missen zo ongelooflijk veel van de koers, ze kramen volslagen onzin uit en daarnaast zijn ze het ook nog eens steeds niet eens. Neem nu toen de groep Armstrong over de streep kwam, maar dat de heren er van overtuigd waren dat Armstrong er niet bij zat, terwijl die midden in de groep zat (nb als enige RS renner)...

Ja, dat moet ik toegeven, ze zaten er vaak naast.
Bijvoorbeeld toen ze Gesink zochten. Hij was allang door het beeld gegaan. Weliswaar vaag, want de focus was op iets anders. Maar als Rabo, met wat felle kleuren om de pols, was het makkelijk om hem te herkennen.

Die van Armstrong was idd ook een grove misser. En zo waren er meer.

Maar, aangezien je de misser mbt Armstrong hebt gezien, heb je blijkbaar tóch naar de NOS gekeken, en níet de Belg. :-)

edwardisaac
Forum-lid

edwardisaac 07 jul 2010 12:31

Ze zaten er idd heel vaak naast, en Armstrong is een van de makkelijkst te herkennen renners in het peloton, hij heeft een andere helm als zijn ploeggenoten.

eelcoz

eelcoz 07 jul 2010 12:33

Ach, als je net midden in een ongelooflijk zwamverhaal over het oude/nieuwe wielrennen zit, kun je de meest succesvolle Tour de France-renner aller tijden natuurlijk wel eens over het hoofd zien.:D

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 07 jul 2010 12:33

Je ik heb inderdaad de NOS gezien, dat komt omdat ik via een satelliet de laatste dagen aan 't kijken ben. Daardoor kan ik geen Nederlandse Eurosport of Sporza zien.

Nog een andere grote misser op de streep was dat ze niet door hadden dat er wat mis was met 't achterwiel van Contador en dat hij daarom gelost werd.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie